MC Ballenbreker - Rust in chaos (hiphop)

boyd

Ballenbreker
https://soundcloud.com/boy-d-1/mc-ballenbreker-rust-in-chaos
De vocaal valt hier en daar een klein beetje weg tegen de muziek, dat verander ik nog... voor de rest vind ik m redelijk af eigenlijk 8)

Wat zeggen jullie d'rvan?

Die snijdende synth vind ik niet echt mooi. En de melodieƫn en wendingen vind ik eigenlijk ook niks. Vocal is soms nauwelijks te verstaan. De tekst die ik wel kan verstaan vind ik niet echt wat, geen flow, geen verhaal.

Constructieve kritiek: Ik mis vooral een baslijn die de track een groove geeft. Nu heb je een vrij harde kick die een beetje doelloos aan het pompen is, geen ritme. Verder lijkt het wel of je geen keuzes durfde te maken in je mix. Alles schreeuwt om aandacht, met als gevolg dat niets aandacht kan krijgen.

sorry man, ik heb geluisterd, maar ik vind het niet goed.. Heb hem afgezet. De stem is helemaal niet te verstaan.. de synths lopen soms uit maat.. de beat vind ik repetitief, enz.. Kan veel beter als dit. :erm:

Hmm jullie zetten me aan het denken.... ik ben het niet helemaal oneens met de commentaren. Ik ga is kijken hoe ik dit mooier op kan zetten.

De kick is geen mooie kick voor hiphop.. veel te lomp en bonkig..
En ik vind het geen rap.. het is meer spoken word. En die synths.. tja..
Het is meer aan langzame gabberplaat met tekst er overheen...

Het is meer aan langzame gabberplaat met tekst er overheen...

Ik voorspel de nieuwe hype van 2015. :P

Kan helaas al die soundcloud linkjes niet openen op mn tablet dus helaas geen inhoudelijk commentaar.

Jullie hebben gelijk, ik ben ook al een jaar of tien gabbertje. Ik houd zelf niet zo van het kopieren van anderen, dus ik gebruik geen referenties en doe precies dat wat ik zelf mooi vind. Anders word ik zo'n dertien in een dozijn op weg naar de top producent.

Back