wie is matrixxx / ZOË

matrixxx

Ouwe rot
hallo allemaal

vele vragen zich af wie is matrix en ik heb vele mails al gehad met de vraag ben jij ZOË niet geweest???

ja mijn naam was eerst ZOË op het forum maar door omstandigheden heb ik de naam moeten veranderen over het hele internet op ebay dan na
de reden van de verandering ga ik niet uitleggen maar ik vind het heel jammer dat ik deze naam niet heb kunnen aanhouden aangezien dit de naam van mijn dochter is maar als jullie ergens de naam ZOË tegenkomen dan kan je je vraagtekens wel zetten

wat nu zoë is er niet meer geen reperaties meer weinig posts hoe dan??

ik heb de reperatie stop gezet aangezien het te druk werd en er heel veel tijd in ging zitten en eigenlijk tijd te kort kom om ook andere leuke dingen te doen
ik ben nu bezig weer lekker muziek aan het maken en meer aan het genieten van de dingen om me heen andere hobby's zoals met kleine zoë naar artis of een pretpark en weer lekker op stap met vele vrienden en vriendinnen
ook zit ik 80% minder op het internet ik word daar ook een beetje scheel van om alles in de gaten te houden wat er gebeurd in de wereld en te kopen en verkopen

nu eerst relaxt muziek maken en natuurlijk is iedereen benieuwd wat voor muziek
als eerste ik maak muziek voor mijn plezier en ontspanning

de muziek :
ben al 18 jaar aktief in de muziek van de oude disco,hiphop,R&B en house maar een stukje rock of salsa is bij mij ook altijd welkom
de muziek die ik nu maak:
gaat richting de trance maar hou me momenteel bezig met div projecten waaronder een house salsa project en een hard trance nummer en tussen door maak ik veel ideeën die varrieren van club tot hiphop het is maar net wat voor ingeving ik heb

de spullen die ik gebruik:

soundcraft ghost 24-8-2 met brug
alesis servo 260 met spirit absolute 2
ensoniq DP4
div alesis en lexicon effecten
drawmer com/limiters
en div andere rand apperatuur (patchbays , gate's etc etc etc)
emagic AMT8
cubase SX en logic platinum5.5 + recycle

waldorf pulse
drumstation (gaat er eerdaags uit krijg er niet de sound uit die ik wil)
akai s3000XL
roland MKS30 + pg200
roland JD990
roland JV1080
yamaha TX81Z
nordrack
ppg wave 2,3 versie 8.0
master klavier is een yamaha AN1x

maar ik ben niet tevrede met mijn setup dus er staan nog wat spullen in aantocht

virus C
goede tc effecten en een betere lexicon (pcm als het mee zit)
an1X word vervangen door een KORGT Z1
drums twiijvel ik nog over aangezien de drumstation niks voor mij is denk ik om een 909 te kopen of een emu ultra6400 met heel veel uitgangen en de akai voor drums te gebruiken

oja voor de dj's heb ik ook nog een set met sl1210MK2 staan met een dateq apollo en heel veel platen waar ik me heel soms nog wel eens vermaak als ik hier met vrienden zit en een paar flessen drank

weinig analoog meer in mijn setup maar wel de sound die ik wil hebben

voor de rest lekker ontspannen en lol maken

Als een Fenix uit eigen as herrezen!

maar doe hetgeen waar je je lekker bij voelt

Welkom ;)

-C-

heel veel respect voor je.
weet zelf niet waarom, gewoon, een instinct.
:halleluja

oude disco is made in heaven!!
kheb me op diverse rommelmarkten al laten verleiden door platen van
de beegees, saturday night fever, best of disco en wat weet ik nog allemaal.
dan gelijk ook maar terug een platendraaier gekocht :)
ik hou van die muziek en de sfeer die het uitstraalt.
het heeft... iets nog dat house in mijn ogen vaak mist. (een je ne sais quoi)

maar goed.

ik hoop dat de problemen die je hebt gehad ondertussen opgelost zijn
(met betrekking tot de naam ZOË en zo...)

en nog veel fun hier verder!

peace!

cloudy
:doei:

Welkom terug :D

Offtopic vraag.
Btw had je mijn mail toendertijd nog gehad toen je je verkoop hield?

Origineel geplaatst door bambamstudio
Welkom was je al Wijnand !

die zal ik altijd wel blijven :D :D :D

--cornerman --mails heb ik niet alle meer kunnen beantwoorden toen aangezien mijn hardeschijf van mijn computer vernietigd was dus veel gegevens zijn ook weg \\

zo eerst maar eens wat muziek maken een goed begin van de dag en er zit zat inspiratie in me

Back