small stone v1 volume drop mod

Soul C

gecalibreerde soul augurk
ik dacht vandaag om eindelijk eens de volume drop op m'n smallstone phaser aan te pakken,
wat een reden is dat ik m niet zo vaak gebruik.
nu blijkt dat ik de vroegste versie heb waarbij dit niet gedocumenteerd is, de 1K weerstand vervangen voor 2.2K had geen effect en ook een trimpot mocht niet baten.

heeft iemand hier ervaring mee?
de mijne is een v1 maar dan zonder ic's , met de zg "octopods"

bedankt soul c

Weet je zeker dat er een volume drop mod bestaat voor jouw toepassing?
De Small Stone is een gitaarpedaal wat is ontworpen voor een hogh ohmige bron (gitaar) en niet voor een synthesizer.
Ik kan me uiteraard vergissen, maar volgens mij zit er niks anders op dan de input aanpassen (wat niet echt nodig is) en een buffer amp erachter plaatsen die van het zwakke signaal een line signaal maakt.

Ik ben benieuwd wat anderen hierover zeggen.
En ik ben ook benieuwd naar de "volume mod" die jij bedoelt, heb je een link daarnaartoe?

Mooi link, dat wel, maar de site is georienteerd op gitaren, pedalen en gitaarversterkers.
Dus ik denk dat je met die mod het volume drop probleem wat je krijgt als je een synthesizer op je Small Stone aansluit niet oplost.

nee dat klopt, heb ik ondervonden. maar niet alleen bij synth, ook als ik een gitaar inplug werkt het niet.
overigens heb ik tig gitaarpedaaltjes die het allemaal prima doen met synths, ook de smallstone, deze heeft alleen een volumedrop bij inschakelen (onafhankelijk van wat je erin plugt)

Ik heb hetzelfde probleem

Back