ehx small stone stopt ermee

2206

www.florisvanhoof.com
mijn small stone (recente us versie) is net gestopt met werken, heel spijtig want ik had hem net aangekregen.
wat getest op basgitaar, daarna achter de synth en inneens hoor ik geen effect meer.
binnen ziet hij er nog perfect uit. werkte een uur heel goed, en daarna niet meer.
volume dropt nog steeds als het effect aan staat en lichtje brand nog steeds, maar geen phasing meer.
wat zou dit kunnen zijn?

is tweedehands gekocht, maar hij werkte perfect toen ie uit de doos kwam.

Mja, mijn glazen bol is net in duizend stukken uit elkaar gebarsten.

Ik bedoel hiermee dat het echt alles kan wezen.
Controleer eerst eens of de kabels wat je bij de smallstone gebruikt nog goed zijn.
Zijn de batterijen of de voedings adapter nog goed ?
Dat een ledje brand zegt nog niets.
Trek en druk [met beleid] eens aan de potmeter/regelaar.
Maakt de jack plug nog goed contact met het chassis deel ?
Als je de smalstone aan doet en de versterker op hoog zet,hoor je dan ver weg, nog wat phasen ?

Als je zelf geen kaas hebt gegeten van reparatie's of electronica kun je het beste toch iemand er bij halen.

veel succes ;)

testing...

testing...

geweldig::: hij doet het inneens weer.

bedankt voor de tips. terwijl ik aan het testen was en de kabels nog eens verstak werkte hij plots terug. ik was het versterkervoume hoog aan het zetten, maar de micro feedbackte. daarom dat ik er de synth terug op aansloot.
na de feedback is hij terug in gang geschoten.

Controleer eerst eens of de kabels wat je bij de smallstone gebruikt nog goed zijn.
was goed
Zijn de batterijen of de voedings adapter nog goed ?
batterij zit nog vol
Dat een ledje brand zegt nog niets.
Trek en druk [met beleid] eens aan de potmeter/regelaar.
niet gedaan.
Maakt de jack plug nog goed contact met het chassis deel ?
maakt met alles contact
Als je de smalstone aan doet en de versterker op hoog zet,hoor je dan ver weg, nog wat phasen ?
niet getest.
Als je zelf geen kaas hebt gegeten van reparatie's of electronica kun je het beste toch iemand er bij halen.

toch stuk

toch stuk

te vroeg gejuicht:
de small stone werkt niet meer als de color knop naar boven staat. (ook geen phasing effect op de achtergrond...)
als de knop naar onder staat werkt hij prima.

en als je wanneer hij opstaat van de onderste (werkende stand) naar de bovenste stand veranderd en terug naar de onderste, dan werkt deze ook niet meer. je moet dan de pedaal uit en aan zetten eer hij terug begint.

Back