STG Soundlabs post lawsuit filter 6db!!
200€
In perfecte staat; enkel wat rackrash (wat niet zichtbaar is als hij in je rack zit)
Is speciaal op mijn vraag door Dhr. STG himself 6db gemaakt ipv de standaard 24db.
Heeft mij 300€ gekost; nu voor maar 200€.
Klinkt als niks anders met net dezelfde kwaliteit en warme vintage sound van de originele versie.
De Moog little phatty & sub phatty hebben ook de 6db filter optie maar deze custom STG klinkt echt een pak beter.
Paia Hot Springs
100€
Nieuw in doos/in perfecte staat.
DIY Paia hot springs met 2 reverb tanks.
DIY kit niet geassembleerd.
Import uit de USA; niet verkrijgbaar in EU.
Heeft mij alles tesamen 160€ gekost; nu voor maar 100€.
Fisher Spacexpander
300€
Authentieke jaren 60 tube spring reverb; vintage.
Coole hiervan is dat je gelijk welke reverb tank kan aansluiten zodat je niet vasthangt aan de sound en karakter van een bepaalde tank; en dit gecombineerd met echte vintage lampensound.
In perfect werkende staat.
Inclusief Accutronics reverb tank (veren van 36cm)
200€
In perfecte staat; enkel wat rackrash (wat niet zichtbaar is als hij in je rack zit)
Is speciaal op mijn vraag door Dhr. STG himself 6db gemaakt ipv de standaard 24db.
Heeft mij 300€ gekost; nu voor maar 200€.
Klinkt als niks anders met net dezelfde kwaliteit en warme vintage sound van de originele versie.
De Moog little phatty & sub phatty hebben ook de 6db filter optie maar deze custom STG klinkt echt een pak beter.
Paia Hot Springs
100€
Nieuw in doos/in perfecte staat.
DIY Paia hot springs met 2 reverb tanks.
DIY kit niet geassembleerd.
Import uit de USA; niet verkrijgbaar in EU.
Heeft mij alles tesamen 160€ gekost; nu voor maar 100€.
Fisher Spacexpander
300€
Authentieke jaren 60 tube spring reverb; vintage.
Coole hiervan is dat je gelijk welke reverb tank kan aansluiten zodat je niet vasthangt aan de sound en karakter van een bepaalde tank; en dit gecombineerd met echte vintage lampensound.
In perfect werkende staat.
Inclusief Accutronics reverb tank (veren van 36cm)
Attachments
Last edited by a moderator: