Powerhouse Bass Kick

@Diversion ik heb hem helemaal door denk ik. Met renderen leg je hem vast alsware een foto.. later het volume aanpassen zorgt dan niet dat ie verbleekt ; )

@technomauriesje, bedankt voor de tuts.. ga ze bekijken~

Begint dit er al een beetje op te lijken? ik heb het dan op over de kick.. je hoort hem ook een stukje clean dus zonder oempf.. en dan nog met 2 claps er bij.. bvd:halleluja

Attachments

• Tha Oempf - Ron.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 175
Deze klinkt aardig ROn-E! Ik ben zelf ook al maanden bezig om deze kick + tail te maken. Volgens mij is het ook belangrijk dat de lage frequenties mono zijn en de mid en hoge frequenties stereo. Dan komt hij ook dikker in de mix.
Ben wel benieuwd wat je precies gedaan hebt om deze zo te krijgen :)

Nu heb ik gewerkt met de Kick plugin van Sonic Academy (nicky romero) en Hydra.. Daarnast nog een 2 samples voor de punch/click.. iets op te voeren.
Echt relaxed die kick plug.. kan je op alle punten de toon van de kick aanpassen. tot in detail. aanrader. verder veel tweaken.. maar ben nog zeker niet klaar ermee haha,, succes

Ik heb die Nicky romero plugin nog niet, zit nu nog steeds met sample kicks te layeren. Lukt ook wel, maar voor deze kick is dat wel moeilijk. Ik zal vd week eens wat uploaden.

Ron-E wist je dat er nu een contest is van deze track? (Revolution), er is een samplepack met vocals en synths, ik ben al begonnen.

Back