vipal
Ouwe rot
probleem sub phatty
gisteren 2e hands sub phatty gescoord, maar groot probleem
bij openen editor kwam ie met hardware not connected melding
hij wordt wel herkend door windows 7
dus besloten om het operating system te updaten
(bij de verkoper gebeurde hetzelfde probleem en werd dat daardoor verholpen)
maar hij ontving geen midi van c6 (programmaatje van elektrom om de update te doen, aangeraden en verstrekt door moog), dus ook t operating system niet
en ja ik had de sub in c6 geselecteerd om te ontvangen
door de procedure natuurlijk t operating system gewist, dat gebeurt in de eerste stap van t updaten
na aan uit (stom wellicht) zit ie nu dus zonder operating system en is ie helemaal dood
maar ik had t al drie keer geprobeerd en er gebeurde niks, ook niet na lang wachten
als ik pitch amt en hard sync tegelijk indruk (eerste stap updaten) gaan de lampjes niet branden
geen enkel lampje, behalve lfo rate, brandt meer
laatste hoop is nu natuurlijk via midi din updaten
maar zie geen reden om te denken dat die pitch amt en hard sync lampjes dan wel gaan branden
ik kan de sub zelf natuurlijk niet meer in een ontvangst stand zetten
fabrieksreboot is nodig zeg maar.
ga t nog even proberen in cubase om via midi din operating systeem aan te bieden maar hij vreet m natuurlijk niet omdat hij geen ontvangst stand heeft.
ben benieuwd naar suggesties.
balen dit
gisteren 2e hands sub phatty gescoord, maar groot probleem
bij openen editor kwam ie met hardware not connected melding
hij wordt wel herkend door windows 7
dus besloten om het operating system te updaten
(bij de verkoper gebeurde hetzelfde probleem en werd dat daardoor verholpen)
maar hij ontving geen midi van c6 (programmaatje van elektrom om de update te doen, aangeraden en verstrekt door moog), dus ook t operating system niet
en ja ik had de sub in c6 geselecteerd om te ontvangen
door de procedure natuurlijk t operating system gewist, dat gebeurt in de eerste stap van t updaten
na aan uit (stom wellicht) zit ie nu dus zonder operating system en is ie helemaal dood
maar ik had t al drie keer geprobeerd en er gebeurde niks, ook niet na lang wachten
als ik pitch amt en hard sync tegelijk indruk (eerste stap updaten) gaan de lampjes niet branden
geen enkel lampje, behalve lfo rate, brandt meer
laatste hoop is nu natuurlijk via midi din updaten
maar zie geen reden om te denken dat die pitch amt en hard sync lampjes dan wel gaan branden
ik kan de sub zelf natuurlijk niet meer in een ontvangst stand zetten
fabrieksreboot is nodig zeg maar.
ga t nog even proberen in cubase om via midi din operating systeem aan te bieden maar hij vreet m natuurlijk niet omdat hij geen ontvangst stand heeft.
ben benieuwd naar suggesties.
balen dit