Sky Train

AKoelewijn

Nieuwkomer
Vandaag een nieuwe mix geplaatst op Soundcloud van mijn nieuwe (synthpop-achtige) track Sky Train. Inspiratie voor deze track was een ritje met de SkyTrain en heimwee naar Vancouver ...
Vrijwel alle synthsounds zijn afkomstig van RP Blue. Veel plezier bij het luisteren (popcorn bij de hand?!) en suggesties zijn van harte welkom!

Laatst gewijzigd:
Welkom op het forum Koelewijn!

Damn gast, ben zelf bezig met een track waarin ik de aankondigingen vanuit de New Yorkse metro verwerk. Kan wel opdoeken nu.

Leadlijntje vind ik wat cheesy,evenals sommige passages van de bass. Ik ben wel benieuwd hoe het zou klinken als je de hele track in mineur maakt. En wat Stupide zegt, mis wat laag en je bent redelijk kwistig met je mid hoog. Het klinkt ook iets staccato achtig op momenten. Misschien nog wat delay toevoegen op andere bepaalde tracks?

Bedankt voor de commentaren zo ver. Ik heb 's avonds weer een nieuwe mix geplaatst met wat meer laag; extra baspartij en andere eq-instellingen.
Dat het refrein cheesy is, was precies de bedoeling. De hint naar popcorn was wat dat betreft overduidelijk. Het heeft ook iets Aziatisch (vooral Japans dan) en dat past weer prima bij Vancouver :D

Dat het refrein cheesy is, was precies de bedoeling. De hint naar popcorn was wat dat betreft overduidelijk.

Nou, voor mij niet hoor ;). Ik zat eerder te denken aan een filmische track die zou gaan komen. Popcorn - film. Desalniettemin ben je in dat geval uitstekend geslaagd in je opzet.

Back