• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dual Atomic Squeezebox (Innertube Audio)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Ik overweeg de verkoop van mijn Dual Atomic Squeezebox van Innertube Audio. Een van de allermooiste buizen-compressors die er zijn, en hooguit te vergelijken met absolute high-end spullen van Massenberg (GML8900), TubeTech en Manley (VariMu). Stuk voor stuk handgebouwd en ingeregeld door Stayne McLane zelf.

Mijn exemplaar is zo goed als nieuw. Ik heb er een paar keer live mee gewerkt, en verder heeft ie vooral thuis in een rack gezeten. En ja mensen, dat is doodzonde!

Bij serieuze interesse, graag even berichtje mijn kant op. Geen onzinnige biedingen alsjeblieft... dit is een apparaat dat nieuw een kleine US$ 7000 gekost heeft.

Richtprijs 4250 Euro.

Attachments

• used_innertube_audio_atomic_squeeze_box_dual_cat.jpg
    used_innertube_audio_atomic_squeeze_box_dual_cat.jpg
    33,9 KB · Bekeken: 66
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back