• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Reason 7 incl. ignition key (ruil ook mogelijk)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Mike Rockmore

Ouwe rot
Ik heb me een tijd proberen te verdiepen in Reason, maar ben er achter gekomen dat het niet mijn DAW is. Het is de versie met de SSL Mixer, die ik persoonlijk dan weer wel heel erg fijn vond. Ik heb er best wat extensies bij gekocht in de loop van een jaar. Hieronder staan ze allemaal in een rijtje, met daarnaast de aanschafwaarde.

• Propellerhead Reason 7 - 344 euro.
  • Kilohearts Faturator - 15 euro.
  • Ozone Maximizer - 39 euro.
  • Korg Monopoly - 39 euro.
  • ReQ131 (31 Band EQ) - 15 euro.
  • Audiomatic - 39 euro.
  • Radical Keys - 79 euro.
  • Radical Piano - 79 euro.
  • CL-L1 Vintage Compressor - 39 euro.
  • SubBoomBass RE Instrument - 65 euro.
  • Softube Saturation Knop - 25 euro.
  • AF-4 Analog Filter - 32 euro.
  • Renoun Reverb - 25 euro.

Al met al een bundel van 860 euro dus. Ik wil er graag 600 euro voor hebben. Mocht je interesse hebben hoor ik het graag. Ik heb interesse in Native Instruments Maschine (MK1, MK2 en met name de Studio versie) of Ableton Push. Heb je vragen kun je altijd contact met me opnemen.

Last edited by a moderator:
Een terechte opmerking van mede forum-lid Niel. De Rack Extensions zijn niet overdraagbaar, dus die kan ik helaas niet mee verkopen en in weze in de digitale prullenbak gooien. Gaat dus nu alleen nog om de licentie van Reason inclusief ignition key. Daar wil ik 250 euro voor hebben. Vragen? PM me dan even.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back