[Psygressive] Greys Gamble

My cup of tea! :W Maar er zitten inderdaad wat schelle geluiden in (vooral vanaf 2.15 en verderop rond 6.20). Maar voor de rest gewoon lekker. :)

ik mis een kick? ik hoor een veels te grote stereo verbreder? en het mid hoog is veels te veel geboost, waardoor je eigenlijk één grote resonante brei/bubble krijgt en er totaal geen drive in zit.

Er zitten toffe sounds in maar de mix klopt niet echt. Eigenlijk vat mijn bovenbuur het hier wel aardig samen. Misschien een afluisterprobleem? Als je dat weet je fixen kan je hier een hele dikke track van maken.

Hoi Gloomer, Raphie & Stupide,

Jullie ook bedankt voor je reactie op mijn track.

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

Hoi Jogi!

Bedankt voor je leuke reactie ;)

en

Nee, het moest als een gekochte trance-cd klinken...

Hoi Spdk,

Hahaha, bedankt voor je reactie :dubbel:

Ik heb trouwens deze track opnieuw geprobeerd af te mixen
namelijk de kick een stuk harder en de
waarschijnlijke schelle geluidjes wat zachter
en het totaal ook ietsje zachter gerendered:

https://soundcloud.com/methoxy/greys-gamble

Mag ik jullie hartelijk bedanken voor het luisteren en commentaar
ik heb namelijk de indruk dat het geheel nu wat beter klinkt.

Ik hoor nog steeds een kunstmatige sound, té veel EQ en die verbreder is nog steeds vissekom geluid, wat heb je toch allemaal op die mix zitten man? Alles wordt één grote brei in een tunnel?

Hoi Raphie,

Het zou kunnen, ik heb het vroeger wel gedaan maar niet tijdens het maken.
Misschien is het wel dat jij echte monitoren hebt, ik doe het met een
standaard woofer en 2 halve liter melkpak boxen dus vandaar...

Ja, het klinkt gewoon veels te procesed, als een stapel plugins op de master
Misschien je project eens resetten en proberen te mixen zonder alles met plugs te versmeren
Het wordt er nameiljk niet beter van. Anders ook eens elders luisteren, auto, headphones, huiskamer etc etc

Klinkt goed qua compositie en melodie.. Het is niet mijn dance smaak maar dit is een goede track..

Beter een goed nummer met wat slechter mixwerk als een saaie plaat met goede mix..

Back