[80's synth track]: The Keytars - Stargazer

Het begin doet me ergens aan denken, maar dat kan natuurlijk van alles zijn uit de 80s. Die panfluit sound had ik vroeger op de Amiga en gebruikte ik ook regelmatig, dit is onvervalste retro (IK MIS DE 80S!).
tof gemaakt.!

Het begin doet me ergens aan denken, maar dat kan natuurlijk van alles zijn uit de 80s. Die panfluit sound had ik vroeger op de Amiga en gebruikte ik ook regelmatig, dit is onvervalste retro (IK MIS DE 80S!).
tof gemaakt.!
Dankjewel!
Heel misschien bedoel je een nummer van The The, I've been waiting for tomorrow? Iig is dat zeker inspiratie voor mij geweest!

Ah en jij hebt ook een Amiga gehad! Same here, mooie tijden met protracker gehad! Die panfluit... 't is meer een choir sound van de CMI (die sampler die zo duur was als een huis ooit) die artiesten als Kate Bush en Art of Noise gebruikten... Overigens ook die panfluit van Sledghehammer komt van dat ding... Al die sounds hadden we natuurlijk ook op de Amiga later :). Heerlijk, instant nostalgie!!

't Is een eh... interessante opbouw en akkoordenschema zullen we zeggen :D. Het gaat werkelijk overal heen. Maar ik moet zeggen, als je er eenmaal aan gewend bent na de eerste keer luistert het wel prima weg.
Dat zien we dan maar als en eh... compliment 8).

Ik zou een eigen track wel weer eens willen kunnen horen alsof ik hem voor het eerst hoor om te merken wat ik er dan van vind... Maarja...Dah ken nie he.

Thanks voor luisteren en je comment :okdan:

Nu ook live op Spotify en andere streamers!

En voor wie geen Spotify heeft, hier de Spotify canvas animatie die ik erbij heb gemaakt (overigens grotendeels wel met AI gemaakt, voor muziek heb ik tot nu toe nog nooit AI gebruikt):

The Keytars - Stargazer Canvas.gif

Laatst gewijzigd:
Back