• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

STUDIO OPRUIMING ALLES MOET WEG VOOR EINDE DEZE MAAND!!! REAGEER SNEL !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

young ghandi

Nieuwkomer
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Foto's zijn zeer onduidelijk (is even NIET anders)ik doe dus al mijn apperatuur en instrumenten weg. Dit is een Studio opruiming en ik moet er over een week uit. Alles gaat alleen in zijn geheel weg. Ik kan uitzonderingen maken bij veel aanvraag, maar dit is inprincipe niet de bedoeling omdat ik snel van mijn spullen af wil.

Let op ik kan niet meer informatie geven dan ik hier geef ik ben geen deskundige over mijn producten. Dus langskomen is het beste!!! De prijzen tussen haakjes zijn de prijzen waarvoor ik ze heb gekocht zodat je een indicatie hebt van de waarde. Als ik het nieuw heb gekocht geef ik het aan net als de mankementen.

-Set Krk (nieuw € 300)

-Set NS 10ns (€450 gekocht)

-Roland Vs 1824 (€325)

-Roland Juno D (€300 gekocht veel toetsten doen het niet, of moeilijk)

-Tascamm 106 (€100)

-Phonic 8 kanaals mixer (€50)

-indiaansdrumloopcomputer (€50)

-Tascam 4 sporen cassette recorder (€100)

-Roland mc 303 grooverbox (€100)

-RolandPa 250 (€50 ik heb geluk gehad want ik heb hem voorbij zien komen voor €300)

-Roland Jv 1080 sound module (€100)

-Yahamasu-700sampler(€225)

Last edited by a moderator:
Dit is een gubdate bericht waarin alle richtprijzen beschreven staan en alle (nog) beschikbare gear.

Foto's zijn zeer onduidelijk (is momenteel niet anders!) ik doe al mijn muziek apparatuur en instrumenten weg.!

Let op ik kan niet meer informatie geven dan ik hier geef ik ben geen deskundige over mijn producten. Dus langskomen is het beste!!! De prijzen tussen haakjes zijn de prijzen waarvoor ik ze verkoop!.

Monitors

-Set Krk Rokit 5 de vierkanten(€ 200)
-Set NS Yahama (€350)

Workstations/Recorders

-Roland Vs 1824 (€225)

-Tascam 4 sporen casette recorder (€75)

Mixers

-Tascam 106 (€100)
-Phonic 8 kanaals mixer (€50)
-RolandPa 250 (€100)

Drumcomputers

- Indiaans drumloop computer; apparaat dat indiaans percussie loopjes - produceerd denk aan bijvoorbeeldpunjabi(€35)
- Boss drumcomputer (€75)
- Boss oldskool drumcomputer dr-110 (€100)

Samplers

- Yahama Su-700 sampler(€125)

Overig[/I][/U]
- Kabels Jack mini jacks tulpenmidi verloop plugjesvan alles en nog wat hele zak. (€50)

Je kunt me maile, maar bellen werk veelsneller.

Mvg,

Gianni Stuurland

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back