young ghandi
Nieuwkomer
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
Foto's zijn zeer onduidelijk (is even NIET anders)ik doe dus al mijn apperatuur en instrumenten weg. Dit is een Studio opruiming en ik moet er over een week uit. Alles gaat alleen in zijn geheel weg. Ik kan uitzonderingen maken bij veel aanvraag, maar dit is inprincipe niet de bedoeling omdat ik snel van mijn spullen af wil.
Let op ik kan niet meer informatie geven dan ik hier geef ik ben geen deskundige over mijn producten. Dus langskomen is het beste!!! De prijzen tussen haakjes zijn de prijzen waarvoor ik ze heb gekocht zodat je een indicatie hebt van de waarde. Als ik het nieuw heb gekocht geef ik het aan net als de mankementen.
-Set Krk (nieuw € 300)
-Set NS 10ns (€450 gekocht)
-Roland Vs 1824 (€325)
-Roland Juno D (€300 gekocht veel toetsten doen het niet, of moeilijk)
-Tascamm 106 (€100)
-Phonic 8 kanaals mixer (€50)
-indiaansdrumloopcomputer (€50)
-Tascam 4 sporen cassette recorder (€100)
-Roland mc 303 grooverbox (€100)
-RolandPa 250 (€50 ik heb geluk gehad want ik heb hem voorbij zien komen voor €300)
-Roland Jv 1080 sound module (€100)
-Yahamasu-700sampler(€225)
Foto's zijn zeer onduidelijk (is even NIET anders)ik doe dus al mijn apperatuur en instrumenten weg. Dit is een Studio opruiming en ik moet er over een week uit. Alles gaat alleen in zijn geheel weg. Ik kan uitzonderingen maken bij veel aanvraag, maar dit is inprincipe niet de bedoeling omdat ik snel van mijn spullen af wil.
Let op ik kan niet meer informatie geven dan ik hier geef ik ben geen deskundige over mijn producten. Dus langskomen is het beste!!! De prijzen tussen haakjes zijn de prijzen waarvoor ik ze heb gekocht zodat je een indicatie hebt van de waarde. Als ik het nieuw heb gekocht geef ik het aan net als de mankementen.
-Set Krk (nieuw € 300)
-Set NS 10ns (€450 gekocht)
-Roland Vs 1824 (€325)
-Roland Juno D (€300 gekocht veel toetsten doen het niet, of moeilijk)
-Tascamm 106 (€100)
-Phonic 8 kanaals mixer (€50)
-indiaansdrumloopcomputer (€50)
-Tascam 4 sporen cassette recorder (€100)
-Roland mc 303 grooverbox (€100)
-RolandPa 250 (€50 ik heb geluk gehad want ik heb hem voorbij zien komen voor €300)
-Roland Jv 1080 sound module (€100)
-Yahamasu-700sampler(€225)
Last edited by a moderator: