Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik speelde destijds Turntable en triggerde loopz van een sampler , dus ja... ,vond men wel interresant , is een keer wat anders , en mijn mening was dan ook een : turntable is een instrument!! , wat je speelt en hoe doet er niet zoveel toe als het maar orgineel is of leuke ideen bevat , er zijn ook verscheidene personen aangenomen die hun eigen audio editor geprogrameerd hebben . Also. LecZOrigineel geplaatst door krz
Mag ik vragen wat je moet spelen als je je aanmeld voor sounddesign? Dat heeft er toch niks mee te maken?
Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Ik speelde destijds Turntable en triggerde loopz van een sampler , dus ja... ,vond men wel interresant , is een keer wat anders , en mijn mening was dan ook een : turntable is een instrument!! , wat je speelt en hoe doet er niet zoveel toe als het maar orgineel is of leuke ideen bevat , er zijn ook verscheidene personen aangenomen die hun eigen audio editor geprogrameerd hebben . Also. LecZ

Origineel geplaatst door krz
Mag ik vragen wat je moet spelen als je je aanmeld voor sounddesign? Dat heeft er toch niks mee te maken?
Origineel geplaatst door cyan_circle
dus het hoeft niet per se, maar dan moet je wel andere kwaliteiten hebben.
Ja hoor dat weet ik wel , ik zelf beluister namelijk ook de aanmelding's cd's.
Let op: stuur 3 totaal verschillende nummers op cd. Kom naar school overtuig waarom jij die opleiding wilt gaan volgen , met name in de toekomst oftewel wat heb je eraan.
Speel een stukje voor, desnoods met inprovisatie, kleinstukje theorie ,en solfege(intervallen Drieklanken). Ik zelf ben Audio Design student en moet eerlijk toe geveb dat mijn theorie danwel solfege wat aan de minne kant is, maar de rest is drie keer +++, let wel je moet het eerste jaar Keihard werken!!! weinig tijd voor eigen muziek, heeft mij soms tot bedenken gebracht.Je moet in het eerste jaar je P zien te halen , meestal lukt dat wel. Verders is de opleiddning top!!, je krijgt uitsluitend les van top musicie en artiesten en wetenschappers, (kleine opsomming: Micheal La Grouw (A&R manager,)Jeroen van Iterson (toetsenist Hans dulflerband) Bart Jillisen , mixer editor vooral voor t.v. Eelco Grim , heeft acoustiek in de heiniken musichal ontworpen, zegt genoeg neem ik aan. Veelal gast docenten , 3 wkn. geleden hele dag prive les gehad van JOchem Paap alias SpeedY J. En zo kan ik nog wel even door gaan. in iedergeval veel succes in hilversum , groeten en hopelijk CU. Lecz
en ik ben al lang en breed aangenomen.Origineel geplaatst door EDP
post is albijna van een jaar geledenen ik ben al lang en breed aangenomen.
helaas heb ik de workshop van jochem paap gemist, had er graag heen gewild(komt i nog een keer?)
O, sorry dat wist ik niet, ps Jochem P vond het wel tof om te doen en heeft beloofd een keer terug te komen , wie weet!? Groeten LecZ
Ik dacht meer aan laid back luke , o yeah! rocking whit the best.Origineel geplaatst door EDP
o yeah! (o dat was daft punk)