IBC @ Rai

fuse

Gepokt en gemazeld
Dit is meer voor videoproducties dacht ik maar wellicht grappig om naar toe te gaan als je gefascineerd bent door dit alles.

12-16 sept

Rai Amsterdam

http://www.ibc.org

Ik ben er vorig jaar geweest met een aantal mensen van het bedrijf waar ik werk.
En het is echt F**king groot!
Er is veel 3d animatie te zien, maar ook de super dure TV camera's in alle soorten en maten.
Ik heb in iedergeval nog nooit zo veel flatscreens bijelkaar gezien als daar.
Misschien dat we dit jaar weer gaan, al is het alleen al voor al die lekkere Boothbabes die daar rond dartelen. :P

Nee.

En het is Tering groot ja. Wel eens geweest voor mn werk ... damn. En alles ziet er zoo gruwelijk hyper vet uit allemaal. Kicke!

Origineel geplaatst door maxdox
Is dit gratis?

Kost ongeveer 50 euro als ik me het goed herinner.
Dus je moet het echt wel interessant genoeg vinden, anders moet je niet gaan.

Ik vind het een geweldige beurs, en die €50 dubbel en dwars waard. Iedere multimedia freak MOET hier één keer in zijn leven geweest zijn.

idd erg gerelaxed, ga er maandag ook heen... je kunt trouwens redelijk makkelijk aan vrijkaarten komen, als je wat adobe of macromedia producten hebt gekocht in het verleden, kun je via die bedrijven je gratis registreren, en worden je kaartjes thuisgestuurd.

vorig jaar stond er ook een huge stand van pro-tools e.a. andere professionele audio spullekes...

Back