• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] TC electronics Powercore X8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Dj REsound

Ingeburgerd
Ik heb er twee maar geeft eentje meer dan genoeg DSP rekenkracht voor mijn productie doeleinden. Vandaar dat er een verkocht mag worden. De powercore is voorzien van de 14 standaard (maar zeer hoogwaardige) plugins en werkt op meerdere DAW systemen in windows of mac. Daarnaast zitten er nog verschillende expansion plugins in de demo tijd. Ik heb er geen extra licenties bij gekocht.

Originele doos zit er bij al is die niet meer zo mooi. Unit zelf is als nieuw. Incl. voeding en originele firewire kabel.

Bij serieuze interesse mag je natuurlijk eerst komen luisteren. Verzenden kan ook.

Prijs... onder de 400 euro blijft hij hier zijn werk doen. Voor info/foto's etc. ff contacten.

Bijna vergeten dat ik deze te koop had staan ;) (het werkt zo lekker zonder CPU problemen).

Bij deze dus nog steeds te koop! Voor info neem maar contact op!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back