GEZOCHT: Roland TR-808

Status
Please reply by conversation.
Er is toch wel iemand die een 808 heeft staan?
En er zal toch wel iemand zijn die een lekker centje wil verdienen?!

Tis wel een 100V model.. dat je het weet.

en nieuwe druk knoppen en potmeters. niet echt orgineel meer. wel is dit een oud model onder de 040XXX dat zie je aan de ronde middelste schroeven. voor dat geld zou ik een originele willen.

Nieuwe tact switches zitten erin, heel fijn dus, de middelste rij schroeven zeggen jou dat het een oud model is, hier heb ik nog nooit van gehoord ?

en nieuwe druk knoppen en potmeters. niet echt orgineel meer. wel is dit een oud model onder de 040XXX dat zie je aan de ronde middelste schroeven. voor dat geld zou ik een originele willen.

mja.. ik heb er ook dan geen 1 , zelf uitzoeken dus als je er 1 wilt.

lol, al dat 808 commentaar in al die topics en dan zelf er géén hebben :D

Misschien beter zulke klinkklare onzin niet neertypen ? is maar een idee wat me zo even te binnen schiet.

mja.. ik heb er ook dan geen 1 , zelf uitzoeken dus als je er 1 wilt.

lol, al dat 808 commentaar in al die topics en dan zelf er géén hebben :D

Ik heb er geen1 , dus jij vindt dat ik niet mag posten begrijp ik.

Misschien beter zulke klinkklare onzin niet neertypen ? is maar een idee wat me zo even te binnen schiet.

Klinkklare onzin he. ;) het zijn jouw woorden.

in ieder geval kan ik bevestigen dat alle vijzen op beide versies op de zelfde posities staan,ik heb namelijk als een pcb van een hele hele oude 808 (die zijn bruin) achter een zwarte behuizing van een later model gezet.

ik kan me wel niet herhinneren of het vijs type(vorm) van de twee anders waren

Ik heb er geen1 , dus jij vindt dat ik niet mag posten begrijp ik.

QUOTE]

Nee hoor, dat zegt niemand, verkeerde conclusie, posten mag altijd natuurlijk, maar misschien handig aan te geven dat je info niet uit de eerste hand komt?

het maakt toch niet uit of info uit eerste hand komt?
uit eerste hand is t net zo vaak crap of waar als uit 2e lijkt me zo
maar goed, dit is een te koop/ruil gevraagd topic he?
ok dan

Dre heeft er twee toch?

Een 808 kan je intern op 110 en 220V omzetten toch?

Weet ik niet meer, de mijne was al 220 (10 jaar geleden..)..
Maar je kan best gelijk hebben. Of een handigert heeft er al een swithchable voeding in-gebouwd ooit.

Status
Please reply by conversation.
Back