Digitale chielmetti matrix 20x20

Je moet even mailen naar ghielmetti, ze hebben ze nog wel (als het goed is), je krijgt binnen een dag antwoord.

Duur is het zowiezo, maar aan de andere kant is dat ook weer relatief.

Inmiddels zie ik dat ze wel 20x20 hebben.
Die zijn ook best betaalbaar, maar ik weet niet of ik deze kan gebruiken. Zijn allebei prima te betalen en lang niet zo duur als de 20x20 patchbay die ik een paar maanden geleden zag (die was bijna 400 euro).

Hier een tweetal links:
http://www.ghielmetti.ch/index.php?nav=19,48,107&prod_id=68&Kategorie=Kreuzschienen-50VAC/6A
http://www.ghielmetti.ch/index.php?nav=19,48,107&prod_id=69&Kategorie=Kreuzschienen-50VAC/6A

Gaat dit werken? Derek Revell heeft er zelf een uit de 621 serie en deze patchbays zijn uit de 321 serie. Het is mij niet duidelijk waar het verschil zit.
Misschien dat de afmeting niet klopt of zo? Ik kan nergens vinden hoe groot die 621 is en hoe groot de afmeting is van de patchbay in een echte phutney.

Laatst gewijzigd:
Zal ze zeker eens mailen, maar ik vraag me wel af waarom het 321 type niet goed zou zijn. Die is rond de 180 euro en dus een heel stuk goedkoper.

Ik heb het 321 type paneel gehad met een aantal pennetjes er bij maar vond hem echt te klein..

Als je 4 pennetjes in een vierkantje zet bijvoorbeeld kom je er nauwelijks meer bij om er eentje uit te halen.

321 type pinnen hebben ook geen versmalling bovenin zodat je geen grip krijgt op die pinnen.

Een 621 type 20x20 matrix is groter dan het patch matrix van een synthi.

Mijn DIY activiteit is niet zo hoog en ben dus bezig wat te orienteren. Op zich dus nog niet heel veel verder. Ik ben nog op zoek naar wat voorbeelden hoe je een digitale schakel matrix met variabele weerstand instelling kan opbouwen. (iemand misschien??) Als ik wat voorbeeldjes heb mbt tot component keuze ed kan ik wel weer verder. Ik heb wel wat electronica kennis/achtergrond, maar vind het lastig een eerste (goede/economische) component selectie te maken.

Ik weet niet of ergens beschreven staat hoe de Buchla 210e het doet. Het signal deel daarvan doet exact wat jij wil: digitaal patch panel met volledig variable signal-mixing. En bijpassend prijskaartje.

Ik weet niet of ergens beschreven staat hoe de Buchla 210e het doet. Het signal deel daarvan doet exact wat jij wil: digitaal patch panel met volledig variable signal-mixing. En bijpassend prijskaartje.

OK zal eens zoeken of ik daar wat van kan vinden. bedankt :okdan:

Back