Parkzicht 23 augustus

matt second

acid management
Staff member
Beste mensen,
Het onderwerp van deze thread is de inhoud van de avond zoals die geprogrammeerd is in Parkzicht. Leuk feit is dat het de openingsavond is van de nieuwe club.

Discussies over Parkzicht over vroeger en over wat mensen daar van vinden horen in het forum
Algemene Discussie [overig].

Je zou daar een onderwerp kunnen beginnen zoals :

"Ik lees net bij de uitgaanstips dat Parkzicht dit en dat en dit vind ik ervan , wat vinden jullie?"

Vanaf nu dus heel graag opletten wat het onderwerp is en of het antwoord wat je geeft niet beter in een ander forumgedeelte beter tot zijn recht komt.

dankuwel

parkzichtflyer.gif

je moet ze toch nageven dat ze het wel begrijpen
soma en clone verdienen allebei mad respect
en voor 7,5 euro mag je ook niet klagen

en daarnaast de mensen die in het verleden leven, laten hun leven aan zich voorbij gaan
al was de pre gabber tijd (tot 92 ) prima

oud parkzicht *zucht, zwijmel* vette avonden meegemaakt daar.

Ach, misschien lukt het wel een tweede keer om daar iets "typisch Rotterdams" te creeren.

Hello,

Nou ik kan jullie vertellen dat Parkzicht weer in volle glorie in gebruik is genomen!. Ik ben donderdag naar de pre-opening geweest........

Het is mooier als ooit tevoren geworden! Ze hebben grote lijnen zoals ze die in het restaurant ook al hadden aangehouden. Waaronder een supermooie marmere bar waaraan je bij de dansvloer kan zitten en hangen, deze marmere bar is aan de binnenkant verlicht en gloeit als het ware de tent uit. Het balkon inclusief gietijzeren balustrade is nog helemaal in takt. Ook is er een "loungehoek" met maagdelijk witte banken en kussens, en er staan poefjes waar je lekker je benen op kan leggen. Verder is er een serre wat volgens mij het eet-gedeelte moet voorstellen. Dan is er nog de zuidzaal waar jarentachtigkrakers worden gedraaid afgewisseld met elektro. De grote dansvloer wordt bestookt met lekkere groovy easy listening houdedeuntjes, gecombinnerd met latin-achtige trommeltjes. De ambiance wordt voor een groot gedeelte bepaald door leuke kleurcombinaties met veel oranje.

In 1 woord, AANRADER! Het enige nadeel is wel dat er overal een flink prijskaartje aan hangt, dronken worden in Parrkzicht kost een fortuin.........Maar ik zou zeggen, ga het checken en oordeel zelf!

Kind regardz,

CaMeL

zal echt de laatste tent in me hoofd zijn waar ik me zou laten zien als ik dit zo lees juist................. :stupid :bekdicht:

Soms is het verbreden van je grenzen moeilijker dan je te houden aan dat ene hokje waar je zogenaamd bent ingedeeld door het nederlandse volk. "Harde house" rules maar houd mij zeker niet tegen van het inspecteren van een gelegenheid waar historie ligt, waar ik zelf ook bij ben geweest. Ok, ik geef toe. de energiehal had mijn voorkeur maar deze tent is zeker niet aan mij voorbij gegaan. Mooi om te zien hoe dat weer in vol ornaat in gebruik is genomen............................

And it will be my last.........

CaMeL

Ik was met een paar vrienden op weg naar Rotjeknor om een kijkje te gaan nemen in Parkzicht, maar ben toen toch maar afgeslagen richting Antwerpen en toen in de Luna terechtgekomen.......we waren allemaal nogal verrot van het stappen de avond ervoor en op de zaterdagmiddag / avond zelf waren we ook al naar de Streetparade in Middelburg (kinderfeestje...) geweest. Dus 's nachts nog anderhalf uur terug naar Zeeland kachelen....hmm, dat vroeg om ongelukken.
Affijn, het klinkt iig tof, het vernieuwde Parkzicht....volgende keer beter, en kijken of ik m'n Poing-dansje nog kan..!

Back