Verlanglijstje synthesizers...

Een grotere ruimte die voldoende isoleert naar de vrouw en buren volstaat voorlopig, dank je wel.

sommige vrouwen, dat wordt interessant :koffie:

Ik hoop dat sommige vrouwen van deze posters niet meelezen :L

Heb me altijd al afgevraagd of hier niet gewoon stiekem sommige vrouwen helemaal into synths zijn, die ook hun lijstje posten, waarvan we niet eens weten dat 't vrouwen zijn. :okdan:

Heb me altijd al afgevraagd of hier niet gewoon stiekem sommige vrouwen helemaal into synths zijn, die ook hun lijstje posten, waarvan we niet eens weten dat 't vrouwen zijn. :okdan:

Tjah man, m'n droomvrouw zit in New York helaas. :bekdicht: En ze kan Nederlands, en volgens mij kent ze dit forum. :D

2yjzpyr.jpg

Ik heb juist bijna al mijn synths weggedaan, op mijn ouwe trouwe Roland XP-80 na. Ik zit nog weleens te kijken naar iets (semi-)analoogs, zoals de Roland SH-201, maar eigenlijk kan ik momenteel prima uit de voeten met mijn XP-80 en een PC. Echter, als ik geld teveel zou hebben dan zou een Jupiter-8 zeker op mijn verlanglijstje staan.

Mijn vorige post sloeg nergens op. Heb op de een of andere manier het eerste bericht niet gelezen. Mijn lijstje:

Fairlight cmi
Jupiter 8
ARP Oddysey
E - mu proteus

Roland Integra-7 + Roland A-88 MIDI keyboard

Prachtige alles-in-één oplossing. En de rest allemaal de deur uit.

Roland JP 8080
Minitaur
Acidlab Bassline 3 + Future Retro Revolution of 777
Novation Supernova (is al gereserveerd)
enkele distortion en overdrive pedalen

Moog sub 37
Nordlead 4
Dave smith prophet 12
Oberheim 2 voice pro synth
Toft atb32 incl meterbridge

En als ik dan toch zoveel geld heb stop ik met werken om mee vrij tijd te hebben :)

Ik merk dat ik een beetje moeite heb de vraag te beantwoorden want ik wil eigenlijk helemaal niet zo veel meer. En soms is minder juist meer omdat een hoop grote vlaggenschepen gewoon te veel ruimte innemen bij elkaar en je uiteindelijk een set up hebt die gewoon te ver uit elkaar staat. Maar let's go:

- Ensoniq ASR-88 sampler
- Waldorf Wave
- Prophet 08 of Oberheim Matrix 12
- ARP 2600
- Korg MS-20

Als ik dat bij mijn bestaande set up zet dan hoef ik nooit meer een synth te kopen. Promised :D

Back