[track] tonight

Apart nummertje, ja.. Zou 'm zelf richting elektro plaatsen.
Wel leuk gemaakt; drums (vooral kick) hadden van mij iets hardere 'punch' mogen hebben.
Ja, na een keer of 2, 3 is ie zeker leuk!
(droge snare-roffels 3:50 ~ 4:20 hadden alleen van mij er niet bij gehoeven..)

Nu een paar keer meer gehoord en 't blijft lekker, zoniet: lekkerder!

Laatst gewijzigd:
ik heb 'm inderdaad gisteren geluisterd en vergeten commentaar te geven.

hij klonk op zich wel lekker, maar de bassline vond ik ietwat overheersend en die (square?) ondersteunende lead bliepjes zijn eh... ja eh... vals... dat vond ik wel jammer.
verder een lekkere bassline, hij deed me denken aan een nummer maar ik zou niet meer weten welk nummer nou precies...

Origineel geplaatst door cyan_circle
ondersteunende lead bliepjes zijn eh... ja eh... vals... dat vond ik wel jammer.
verder een lekkere bassline, hij deed me denken aan een nummer maar ik zou niet meer weten welk nummer nou precies...

vals? Hoogstens gedetuned! hahahaha, ik wist dat er mensen over zouden vallen. Ik vind het wel wat hebben! :D

Arv

Vind die sample wel gaaf, ik ken nog een nummer waar die inzit, volgens mij is die sample van Sharron. Maar goed leuk opzetje, zit potentie in, maar hij is nog lang niet af. Dat bleep toontje is zeker behoorlijk "detuned";)

Nee, ik ga er niet meer mee verder Bobaphat. Ik heb inmiddels al twee andere dingen waar ik mee aan het stoeien ben! Die hebben veel meer potentie..:eureka:

Arv

grappig trackie arv maar je zou mischien je afmixen mogen herzien... het nummer is te vol op deze manier erg zonde van het geheel... voor de rest het heeft potentie en i like the 80 's feel to it

Back