Yamaha GX-1 op MP?

http://link.marktplaats.nl/803534365

Is dit nou echt? Lijkt me zo sterk dat het via zo'n summiere advertentie zou worden verkocht - alhoewel die gast van de Sound on Sound die er ooit een review van deed er ook op zo'n manier aan was gekomen...
Ja en hij wou in zijn artikel niet aan de lezer vertellen wat hij ervoor had betaald. Maar via meneer Williams van onderstaand modulair systeem ben ik het toch te weten gekomen. Ik heb het hem gewoon gevraagd. Cliffhanger is dit......

Als niemand anders het doet...

Vertel Akikaze, hoeveel heeft hij voor zijn GX-1 betaald? En hoeveel voor de verzending?

Ha ha, jij snapt het. 300 GBP en de verzendkosten heb ik niet gevraagd. Die waren waarschijnlijk een stuk hoger. Alles moest met de boot.

Om een ideetje te geven: verscheping van een auto tussen continenten is dacht ik iets van een 1000$. Voor breekbaar spul zoals dat bedrijfje zal het nog wel meer zijn. Daar komt dan nog het transport op land 2 keer bij, dus het zou me niet verbazen als het totale sommetje bv 3-4000€ was.

De enige manier om dat ding nog opzichtiger te maken, is door Divine er overheen te draperen. Dit moet een record zijn.

rilling...

Back