• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

LEM (crumar) Bit 99

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

fuse

Gepokt en gemazeld
Deze mint uitziende 6 stemmige DCO bak met analoge filter en 99 geheugens (waarvan 25 dua timbraal) zal met pijn in m'n hart moeten vertrekken. Met midi en extra geluidsbanken die ik op het internet gevonden heb na lang zoeken. Maar het geld wil ik steken in een uitbreiding van m'n mixer wat ik harder nodig heb vind ik zelf. En omdat ik het nog niet zo lang heb is dit wat het minste pijn doet om van de hand te doen.

Wie o wie geeft het genadeschot voor 150€?

Kom maar even langs dan, zoek ik wel een paar klantjes voor je.

Doe jij je ding en vang ik de helft. :P

OK ff serieus.

Ik probeer hier iets te verkopen.

Maar lieve mensen dit een echte italo bak hoor. Zet hem aan en de italo hitjes vliegen je om de oren. ;)

hmm als ik mijn budget enorm uitstrek (aai daar gaat mn geld voor osunlade tickets) heb ik 100 euro voor je, doe je het daar ook voor?

( ;{ waar halen al die mensen tegenwoordig hun geld toch vandaan zeg, bij mij gaat het 10 x zo hard eruit)

Er is al belangstelling voor dit apparaat dus heb je pech maar de prijs is al netjes en ik zou er dus ook nooit wat vanaf doen. Hij kan bijna net zo veel als een juno 106 maar is dan wel stukken goedkoper.

Laat ff weten als de koop mayb toch niet doorgaat van die ander. Heb net eerder dan verwacht mn s2000 kunnen verkopen aan een vriend dus heb wat centjes over. :)

De pijn is ondragelijk maar hij kan dicht.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back