hardcore voor de simpele zielen

Ik heb nog wel wat hardere acid platen dan dit.

Laura Grab, Sprial Tribe, Kill IT, acid orange, drop bass etc.

Dit valt onder bunker ;)

Doet me denken aan bev hills 808303, maar dan brakker

Ik luister zojuist deze track uit nieuwsgierigheid, en persoonlijk doet dit me niks
Er zit weinig spanningsopbouw in, het blijft maar doorgaan op pattern sequence gebaseerde
stukjes. Ik vind zo ie zo het gerammel op 303's 808's en dat soort oude dozen leuk voor een
museum, maar weinig verder toevoegen aan dezelfde soort muziek uit bijvoorbeeld begin jaren 90.

Origineel geplaatst door C-Code
stukjes. Ik vind zo ie zo het gerammel op 303's 808's en dat soort oude dozen leuk voor een
museum

Nauw dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op. Apperatuur is nooit afgschreven.
Dan mag je zeker over 10 jaar ook geen Yamaha CS1X meer gebruiken.

Origineel geplaatst door sander
Nauw dat slaat natuurlijk weer helemaal nergens op. Apperatuur is nooit afgschreven.
Dan mag je zeker over 10 jaar ook geen Yamaha CS1X meer gebruiken.

Dat slaat wel ergens op.......
Het is gewoon te beperkt om er interessante dingen uit te halen, in ieder geval wel als je het alleen in een
patternbased sequence kaal en droog opneemt, als je zo'n apparaat met een softwarematige sequencer combineert met een andere synth/sampler en er een track omheen bouwt kan het leuk zijn. Maar dat kale gerammel op een 808 en een 303 is al zo vaak op vinyl geperst dat het gewoonweg vervelend begint te worden.

Ik bedoelde overigens ook niet dat de apparatuur rijp was voor een museum..... ik bedoelde het kale gerammel dat er nog steeds uitgeperst word..........dat is rijp voor een museum........het dooie saaie rammeldoosmuziekmuseum

Het is gewoon DOODSAAI !!!

Ik vind het een coole track en zeker niet DOODSAAI. Dit is gewoon rauwe muziek en als je dat niet weet te waarderen heb je misschien iets te gevoelige oortjes. Acid rules!:W

Waarom kan ik die verrekte link niet openen ??? :confused:

Dank U!!!!

Maar ik kan best begrijpen dat veel mensen dit niks vinden, ben er zelf ook niet weg van.
Er komt vast nog wel eens een veel betere in dezelfde stijl.

Je mist eigelijk niks Omiel:

de link werkt echt!!!! home.worldonline.nl/~smeyer/sendex/sendex_hardcore.mp3
Geen WWW ervoor!!!

Copy/paste die link in je MP3 speler. Misschien dat het dan wel werkt.

Doet dit nummer het dan ook niet?
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=200709&t=9991#post200709

Back