smackos
Gepokt en gemazeld
Op dit moment enkele boden gedaan op 2e hands sites.
Mijn vriendin stelde ook al wel voor om een pedaltje te halen inplaats van maar het lijkt me gewoon net iets minder karakter hebben (misschien praat ik me dit wel aan ofzo) Ik weet dus ook eigenlijk niet of het nou echt goede emulaties zijn ofzo.
Ik wil het in ieder geval vooral voor studio gebruik gebruiken dus het hoeft niet compact te zijn ofzo.
Mischien handig om te vermelden wat voor soort muziek ik maak... ik ben vooral geinspireerd door artiesten als flying lotus, machinedrum en daphni dat soort muziek dus.
Er staat een mooie Copicat op MP voor 220 euro ofzo...voor dat soort muziek erg ok
Nogmaals Die El capistan pedaal is echt goed
, dat ding heeft een nieuwe benchmark of hoe heet dat gezet imo...heeft heel veel karakter en super warm en klinkt wellicht beter dan sommige echte tape echo's.RE20 en Echo Park zijn ook ok maar die zijn van een iets ouwere generatie en klinken misschien niet echt helemaal 100% overtuigend
Had laatst ook een Eventide Space Factor geprobeerd maar die Tape Echo is een beetje gritty hard...in dat ding zijn de ouwe digitale emulaties weer beter