Ook qua garantie is het hier wel goed geregeld. In Amerika vaak een jaar met strenge voorwaarden (zoals de verpakking moeten bewaren), in Europa is dat op zijn minst twee jaar, met grote winkels die vaak drie jaar bieden. En retourneren is hier ook heel gemakkelijk. Al die dingen vind je wel terug in de prijs lijkt me.
Die garantie lijkt maar een klein voordeel, totdat een instrument ineens kapot gaat. Paar keer meegemaakt met tweedehands artikelen. Dan heb je met elektronica gewoon pech gehad en ben je je geld kwijt... Voor zowel tweedehands als Amerikaanse invoer geldt bij mij nu dat het prijsverschil wel aardig groot moet zijn voordat ik de sprong waag.
Die garantie lijkt maar een klein voordeel, totdat een instrument ineens kapot gaat. Paar keer meegemaakt met tweedehands artikelen. Dan heb je met elektronica gewoon pech gehad en ben je je geld kwijt... Voor zowel tweedehands als Amerikaanse invoer geldt bij mij nu dat het prijsverschil wel aardig groot moet zijn voordat ik de sprong waag.

voorlopig de laatste keer geweest dat ik daar iets kocht.tot paar jaar terug nooit problemen gehad met dingen kopen in de US