just a loop - 59 - Ft. JacVanBee - under construction

@Krek Heb geluisterd. Mooie donkere track! Wat minder vocals dan bij die van mij... :-)

Ik vind het vet hoe je elke keer weer andere dingen uitprobeert :okdan:

Ik vind het best om aan te horen hoor :D
Qua mixage nog niet koning, maar het talent is er in ieder geval zeker (hm nu klink ik toch echt als een oude opa..).

Ik heb het idee dat je nooit galm gebruikt in je tracks, alleen echo. Doet me een beetje denken aan mijn FastTracker periode..

Ik vind hem echt gaaf geworden hoor. Ik houd hier wel van. Normaal gesproken vind ik een constante drumbeat heel saai, maar dat is bij deze track totaal niet, heel creatief gedaan met de drums. Over de mix kan ik weinig zeggen, heb geen verstand van mixen, maar mijn oren zeggen dattie lekker klinkt!

Thanks dat je naar mijn track hebt geluisterd en tof dat je hem leuk vind! En er zaten niet heel veel meer vocals bij dit nummer. Heb ook express niet naar het originele nummer of andere versies geluisterd met deze acapella.

Die Jacqueline heeft echt wel een goeie stem!

Dank voor het geluister!

@skies: Ik gebruik weldegelijk reverb! :-) Maar meestal een hele korte. Om een klank iets meer diepte en ruimte te geven. Heb je nog tips voor de mix? Ik luister het hier af op huiskamerspeakers, op monitors klinkt het waarschijnlijk weer heel anders! Ik gebruik nog geen compressie of limiters..

@Krek: Jacqueline heeft idd een mooie stem. Wel kwam ik in mijn zoektocht naar informatie filmopnames van liveoptredens tegen, waarvan ik het gevoel krijg dat haar stem daar niet helemaal tot haar recht komt.. Maar dat kan natuurlijk ook liggen aan de geluidskwaliteit van die filmpjes! :-)

Ik heb nog even wat dingetjes bijgeschaafd:

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-59

Laatst gewijzigd:
Back