de synth ben ik het mee eens, die zou wat zachter kunnen maar dan komt de verb erop niet zo mooi uit, ik zal eens kijken of ik heb (max) een paar db zachter kan zetten.
de bas klinkt inderdaad vrij groezelig, het is en blijft gewoon een lastige om te mixen.
de kick is een pure analoge donder en is zelfs flink gecut al, ik ben het ermee eens dat het geheel van synth, bas en kick iets meer samenhang kan hebben maar ik vind de kick vrij strak en lekker.
verder wil ik er eigenlijk niet teveel mee gaan doen met nog meer melodieen en frequentiegebieden aansnijden die elkaar gaan overlappen, de plaat is minimaal en hoort minimaal.
mensen vergeten vaak dat dit soort techno vrij gelaagd is al, en je het niet nog meer moet gaan volproppen met allerlei toestanden. het kan wel alleen je basis moet wel overeind blijven en je moet net iets vinden wat past, niet gedwongen zo van ik ga daar maar eens wat neerzetten, je verneukt je track op die manier zo.althans ik heb dat als ik van die tracks hoor waar ineens knetterveel inzit.
wel is het zo dat er wellicht na de break als naast de hats de soort flange hats inkomen evt een clap kan gebruiken of wat snares, het zou de track wel heel anders maken maar het is het proberen waard.
met een tegen (en melodie) zou je me niet snel zien aankomen, daar vind ik deze plaat niet echt voor geschikt i.m.h.o
overigens gaat de track door de spl kulttube en de venife-f de buizen drive is hoog de compressie vrij mild (soft knee max 1.5 ratio)
dank voor de kritiek, ik ga er nog eens naar kijken!