[technotrack]waterwave

kymo

Stamgast
Hij is al een paar maandjes oud maar deze wil ik laten horen
klik deze link

naar mijn mening erg vlak en pas op 2.49 begint hij voor mij intresant te worden... er gebeurd te weinig in het eerste deel en het laatste deel is ook erg veel van het zelfde , wel wat beter dan het begin, maar goed mischien moet ik techno op een adere manier beoordelen dan wat ik nu doe, verder klinkt het niet on aardig en schuild er wel een rete goed nummer in maar nu is het voor mij toilet papier...

Peez Tron

Ps. deze text is geheel mijn eigen mening en niet beinvloed door buiten af, ook wil ik u er op duiden dat mijn mening niet de jouwe is, doe vooral je eigen ding.

gave drums man, heel energiek allemaal. De geluiden aan het begin en die zaagravebass, zou ik nog effe naar kijken.
Het slaat een beetje dood nog. Maar de sound is er al.

Aardig nummer, lekker uptempo vooral idd laatste 2 min. lekker.
Verder sluit ik me aan bij Bobaphat..

Lekker energiek inderdaad. Dit op een zomers festival in de buitenlucht over een 20kW installatie... ik stel het me al helemaal voor. Da's lekker....

Bedankt voor de reacties
Het viel allemaal wel mee ondanks dat ik er gespannen op zat te wachten
Na al jullie verhalen aan gehoort te hebben ga ik er een andere versie van maken.
Eentje met de hele track geknipt in loops en dan lekker freaken alla hoe DJ's het doen met filters enzo
of iets reversen ik weet het nog niet.
Dit om er wat meer uit te halen en er meer feeling in te stoppen
Ok dan. dat is dacht ik wel tof met een sampler (exs24,s1000+audioinput Virus indigo) alleen te doen.

Mzzl

Back