Zaterdag moet ik openen in de mystery land The third movement tent. dit onder mijn dj naam dhakela...misschien ga ik semi live met mijn studio partner van Contra Posto > bauhaus
Ook ik zal er zijn, voor Cocoon en ThirdMovement....heb er alleen helemaal geen zin in, ben die grote schijtfeesten helemaal zat, en begin al helemaal een afkeer tegen idee en thee te krijgen. Maarja, vooral Richie Hawtin, Manu le Malin, Kay D. Smith en Peaky Pounder kan ik toch niet missen. Vorig jaar toevallig gratis gegaan, ik wist niet eens dat er een third movement was, maar damn wat was dat geweldig. Vooral Peaky Pounder en Kay D. Smith deden het toen goed, maar nu is een van mijn uberhelden (Manu le Malin) er ook nog eens bijgekomen, en Richie Hawtin in de Cocoon...Hoop dat die 3e beweging area weer net zo klein en gezellig blijft als vorig jaar
En stiekem wil ik Sven Vath ook wel weer checken, ook al weet ik nu al z'n halve tracklist op te noemen, blijft leuk...
Da's een beetje 't probleem, geen zin om erheen te gaan, maar kan het mezelf niet aan doen om een aantal namen te missen en dan thuis te zitten....
En als ik vroeg ben kom ik de Voorman ook wel ff bekijken
misschien een halve man en een paardekop geen idee...ik open maar we zijn wel de hardste tent van de dag...ik ben daar zeg maar de softste dj. het is vroeg maar je weet het nooit hoeveel er zijn...hangt van van alles af...het schijnt qua aankleding wel weer erg leuk te worden...
ik ben benieuwd voor mij is het ook een verrassing
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.