galm

Johndoe11

Gedeactiveerd account
maffe percussie en vreemde soundscapes
lekker vreemd (of niet) ;)

is je upload snelheid recentelijk verhoogd ofzo? :)

Ik vind 't eigenlk wel goed Raphie !! Maar probeer eens iets te doen aan je Bass line ???
Da's nu een melodie,, vind 'k, waar ik me op focus,, ipv dat ik me kan laten meedrijven op de atmosfeer,,

En iets wat ik zelf veel doe, maar da's gemakkeljker met een tracker,
"Verplaats eens je noten naar voor of naar achter op de tijdlijn, Per 2/4 of 4/4 ???
Anders heb je altijd van die voorspelbare, en per pattern gespeelde ritmes,,
Grtn, Stephen

Goed punt, vond hem wel lekker zo samen met het leadje, maar kan monotoon ook eens proberen.
Wat ik vooral gaaf vind hier, is de ruimte in de track, hoe los de percussie staat en hoe dat samen met de OTO voor vreemde effecten zorgt.

het is toch helemaal geen track?
ik heb t idee dat je steeds meer dingen in je muziek hoort dan er in zitten
monotoon proberen????
heb je dat kinderlijke basdingetje wel gehoord?

Ik ben niet zo van de four to the floor-beats meer, maar bij de drums in de intro zat ik toch ongemerkt meteen ontzettend met m'n voet mee te tikken. Dat 'ants in the pants'-gevoel verdwijnt zodra die baslijn erin komt en komt ook eigenlijk bijna niet meer terug. Dat stelt me als luisteraar wel teleur, want met die opbouw verlang ik naar een kolkende, swingende en dampende track. Die baslijn vind ik erg saai en gaat imho veel te lang door. Klinkt ook of twee noten elkaar overlappen, zou echter ook een achtergrondgeluidje kunnen zijn dat in het bereik van de bas zit.

Back