• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

jomox airbase 99 & ensoniq FIZMO keys

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the red eye

Ouwe rot
te koop; jomox airbase 99 met toebehoren en in nieuwstaat voor 450,- euro
ensoniq FIZMO keys met doos, manual en adapter , technisch en optisch in perfecte staat voor 440,- euro

Ruilen mag ook, ik ben op zoek naar een novation nova/ supernova, novation drumstation, acces virus a of b.8)

De airbase is zo'n beetje weg....

Rest nog de ensoniq FIZMO. De meningen over deze synth zijn verdeeld, maar de geluiden die je eruit kan halen klinken erg warm en dynamisch, en je zal ze niet snel uit een endere synth halen.... uniek ding dus, en een erg prettig keyboard.

Dus eh.. shoot! wie wil???

voor 425 euro

Op zich ben ik altijd wel geinteresseerd in de fizmo, maar dan wel ruilen tegen een Yamaha cs1x, een roland MC-303 en een danelectro daddy O.

Probleem is wel dat ik niet echt in de buurt van Kampen woon.

nee, sorry, dat zijn niet echt de dingen waarnaar ik op zoek ben. Ben wel geinteresseerd in yamaha rm1x, novation nova, access virus a, korg ms 2000 r. (de nova en virus uiteraard met gepaste bijbetaling van mijn kant)

nou......

heeft iedereen zo'n verschrikkelijk dure vakantie gehouden, of is er echt geen interesse???

wie hem koopt krijgt een biertje:biertje: van mij erbij :D

als dat geen deal is......

Als aanmoediging, ik heb een tijdje geleden de Fizmo van henkeys gekocht en het ding is echt super!

Boemtsjak en Vizion hebben 'm bij ook geprobeerd en zijn het voluit met me eens. Het programmeren is ff doorbijten maar het ding klinkt echt fabeltastisch :D

Ik heb ook iets met die synth.
Maar ook met m'n bankrekening helaas. ;)

En voor dat geld heb je een goede synth hoor.

Fizmo lijkt mij leuk. Ruilen voor een micromodular met bijbetaling? Ik hoor het wel.

Origineel geplaatst door the red eye
ai ai ai...

mooie aanbieding, maar ik heb al een micromod.

En, laat me raden, je wilt er zeker geen twee.... Je zou natuurlijk kunnen ruilen en één van de micromods doorrulen/ -verkopen.:engel:

heb mijn micromod reeds te koop gezet....Wie weet lukt het zo. Ben nl. zeker geïnteresseerd, alleen die bankrekening.....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back