Hoewel ik hier op 't forum gezocht heb is dit hier volgens mij nog niet aan de orde geweest..
Mijn vraag: Hoe zou het toch komen dat ik nu al maanden verschillende tracks op SoundCloud prima kan afspelen en andere (waaronder die van mijzelf) niet?
De speler doorloopt de track gewoon, maar ik hoor geen geluid.
Ik heb alle mogelijke instellingen nagelopen. CCleaner 't pctje schoon laten vegen.. De browser opnieuw schoon geïnstalleerd. De helpdesk gemaild, maar die kwamen met een standaardadvies... Heel het internet en het Mozillaforum afgezocht naar mensen die hetzelfde probleem hebben.. Maar zonder succes...
Mijn systeem is Windows XP (niet lachen..) en de browser is Firefox...
En ik heb volgens mij alle noodzakelijke codecs geïnstalleerd.
Voorheen werkte het probleemloos!
Mijn vraag: Hoe zou het toch komen dat ik nu al maanden verschillende tracks op SoundCloud prima kan afspelen en andere (waaronder die van mijzelf) niet?
De speler doorloopt de track gewoon, maar ik hoor geen geluid.
Ik heb alle mogelijke instellingen nagelopen. CCleaner 't pctje schoon laten vegen.. De browser opnieuw schoon geïnstalleerd. De helpdesk gemaild, maar die kwamen met een standaardadvies... Heel het internet en het Mozillaforum afgezocht naar mensen die hetzelfde probleem hebben.. Maar zonder succes...
Mijn systeem is Windows XP (niet lachen..) en de browser is Firefox...
En ik heb volgens mij alle noodzakelijke codecs geïnstalleerd.
Voorheen werkte het probleemloos!