Yamaha A5000 sampler

JP8

Twist my knob? MY KNOB???
Hoi,

Ik ben onlangs de gelukkige bezitter geworden van een Yamaha A5000, een hele fijne sampler. Ik heb daar alleen niet de originele meegeleverde software bijgekregen.

Is er iemand die beschikt over de originele floppy's/cd's die bij deze sampler werd meegeleverd? Ik ben heel benieuwd of daar nog iets leuks/bruikbaars tussen zit.

Toedels! :yamaha:

Ik heb de originele cd's dubbel, daar mag een setje van weg.

Ik heb hier 3GB aan A5000 spul staan, waaronder images van de 12 originele cd's (samples en tools).

Laat maar weten.

Ik heballeen de 8cd's geleverd bij de a4000/a5000;
pslcd101-106 en pslcd201-202

Erg benieuwd naar de andere 4 cd's. ;)

De overige 8 cd's zijn naar JP8.
@JP8, ik heb ook de originele handleiding dubbel,mocht je die nog niet hebben. :eureka:

eerlijk gezegd hebik de org cd op 2 na ookniemeer wel nog eenset scsi en scsi cdromn ..
dus hou me warm aanbevoluh 3 gig etaoin , isdat dvd rec waardeable;-]
:halleluja

Erg benieuwd naar de andere 4 cd's. ;)

Dat zijn deels geen samples, maar de tools, en misschien is dat er maar eentje.

Wat ik hier heb zijn:

007 Tools (dit zijn drie images, ik weet niet of dit ook 3 CD's waren of een hybrid)
008 Standards
009 Piano Keyboards
010 Guitar Bass
011 Brass Wind instruments
012 Strings Choir
013 Real Drums
014 World Latin instruments
015 Syntraxx loops
016 DJ Producer Tool kit

Dat zijn deels geen samples, maar de tools, en misschien is dat er maar eentje.

Wat ik hier heb zijn:

007 Tools (dit zijn drie images, ik weet niet of dit ook 3 CD's waren of een hybrid)
008 Standards
009 Piano Keyboards
010 Guitar Bass
011 Brass Wind instruments
012 Strings Choir
013 Real Drums
014 World Latin instruments
015 Syntraxx loops
016 DJ Producer Tool kit

009-016 staan op de 8 sample cd's.
Tools en Standards zijn ook 2 bijgeleverde cd's die ik net weer heb terug gevonden.

Ik zoek alleen nog een tool om m.b.v. een computer de sample cd's naar MO230 (of eventueel Zip100) te schrijven. CD's lezen met de A4k/A5k is geen pretje.

is er eigenlijk een goede pc editor voor de A4000/5000 ?
de knoppen van mijn A4000 hebben veel last van het verspringen van de waardes, dus als dit te omzeilen is via pc editor dan zou ik hem misschien terug wat meer gebruiken...

Zo, even op vakantie geweest... Ik zie nu pas dat er een aantal reacties bijgekomen zijn. :D

Ik heb de images nog niet kunnen bekijken, maar volgens mij is alles behoorlijk compleet. Ik heb ook de cd's met samples ontvangen. Top. :okdan:

Ik heb inmiddels een zip-100 in de A5000 gebouwd en ik ga binnenkort de HDD vervangen van de 1Gb die er nu in zit naar 8Gb. Die grotere is dan wel IDE, maar volgens mij ga ik dat verschil bij normaal gebruik niet echt merken. Ik wil wel een poging doen om de gegevens op de oude HDD integraal te kopiƫren naar de nieuwe. Lijkt me een uitdaging.

En als dat laatste klusje geklaard is, ga ik eens kijken wat er allemaal op de cd's staat. Zin in!

Nog bedankt voor jullie hulp en ondersteuning. Echt goed! :okdan:

Doei, :doei:
JP8

Back