Voor de EX-80 / SX-500 bezitters

Ik heb hier een Behringer NANO staan (geinig voor weinig) en wilde vanavond patches op de NANO maken zodat de CC`s van de Suzuik/Siel makkelijk aan te sturen zijn. Maarrrr...mijn write toets doet het niet. Nou maakt het voor het maken van de patches op de NANO niet uit, maar wil natuurlijk wel direct testen hoe het werkt op de suzuki :{

Weet iemand of de prameter write ook middels CC aan te sturen is. Volgens mij niet, maar wellicht heeft iemand daar een ander idee over?

Ik wil trouwens best de Suzuki/NANO patches dan ter beschikking stellen ;)

Nee, alleen de paramaters die je op m'n sheet staan kunnen via CC's worden aangestuurd.
Je moet em ff openmaken en de toets contacten schoonmaken.

Jammer, heb hem al open gehad. De contactpunten zijn helemaal afgesleten. Ook na behandeling met van dat koolstofspul (kan even niet op naam komen) reageert hij niet.

Maar volgens mij als ik een patch kies. Vervolgens parameter kies en dan 91 op 0 zet, zou het ook moeten lukken (die toetsen doen nog iets namelijk). Morgen ff proberen. (geen midikeyboard in de buurt nu)

En anders maar op zoek naar een "nieuwe". Lekker eigenwijs bakkie :)

Patches voor NANO zijn klaar. Als ze inderdaad doen wat ik ervan verwacht zal ik ze uppen.

Sander is het mogelijk als ik je patch-sheet in excel formaat krijg, dan kan ik er een gecombineerde Suzuki/Nano-patch-sheet van maken (wow...cool scrabble woord...suzukinanopatchsheet). Nano past supergoed op de suzuki. Die twee zijn voor elkaar gemaakt :luv:

Sapperdeflap. Lekker dan. Die parameter write is dus voor de interne sequencer :( (om maar eens een Sander smiley te gebruiken)

Lekker kan de parameters dus niet wijzigen, iemand met soldeerbout maar eens vragen, de knop te "maken". Naja, dan maar wat samples ervan bakken en vernoiken met de ASR-X.

Wel jammer, maar nix aan te doen. NANO-patches blijven dus ook hier. Ik werk uitsluitend volgens OTAP :D

Back