the red eye
Ouwe rot
eventjes
voorstellen dan maar. Ik had nooit geweten dat dit ding (dat synthesizerding) zo groot was in nederland, maar dat is dus zo...Ik ben Janko, woon in Kampen (vlakbij Zwolle) en ben zoals dat dan heet op papier 'kunstenaar'. In de praktijk komt dat er dan op neer dat ik de hele dag bezig ben met het maken van techno/ electro muziek, 3d-animaties, en mijn website (die binnenkort online gaat).
Ik ben sinds een jaar ofzo bezig wat synths e.d. te verzamelen (nord micromodular, ensoniq fizmo, jomox airbase 99 en nog wat klein grut) voor een huis-studiootje, en dit forum leek me wel een goede hulp daarbij. Verder is het ook altijd leuk om eens met mensen te spreken die met vergelijkbare dingen bezig zijn (die zijn in Kampen dun gezaaid...).
Mijn muzieksmaak bytheway is erg breed, van jaren '70 (pink floyd, klaus schulze, kraftwerk, etc.) naar daarna electro (drexciya!!!), hiphop, techno, en een beetje idm enzo, naar weer terug in de tijd; jazz (charles mingus, duke ellington, etc.) en klassiek (beethoven, stockhausen, steve reich....).
Zo. Ik ben voorgesteld; ik ga jullie spreken.......