Emulator 2

Status
Please reply by conversation.

liquidthrust

Onverbloemd
:kimono:

Aber warum?

emulatorii.jpg

Et pourquoi pas?

A cada cual lo soyo.

Warum?! Keine ahnung mein freund, ich liebe Alan Wilder kartoffelkopf. Zum probieren, los geht's!

Ik dacht dat jij niet met samples werkte :)
Anyway, hij heeft wel heel leuke analoge filters naar het schijnt.

Ik heb de sample discs in WAV en hoop dat je er evenveel plezier aan beleefd.

Ik dacht dat jij niet met samples werkte :)
Anyway, hij heeft wel heel leuke analoge filters naar het schijnt.

Ik heb de sample discs in WAV en hoop dat je er evenveel plezier aan beleefd.

Ik heb Akais gehad maar nooit deftig gebruikt in muziek. Wil ik nu wel doen met de emulator maar dan strings enzo, pads. Niets van platen.

Wauw.., ik zou er eens mee gaan experimenteren als ik jou was! Samplen dan..

Yes! Maakt het wat persoonlijker vind ik als je vreemde geluiden weet te vinden :)

Is imo niets mis met samplen, ik speel vaak platen op -6 pitch af.
Sample eigenlijk alleen materiaal voor '79 en redelijk onbekende groepen uit alle soorten genres.
Je kan ze vaak zo bewerken dat niemand meer hoort wat het origineel is!

Helemaal uit die emulator kan je mooie dingen halen.. heb zelf een EMAX1 rack en dat vind ik een heerlijk klinkende machine. weliswaar 12 bit maar ik kan me voorstellen dat hij soundwise niet ver van de emulator af ligt

Is imo niets mis met samplen, ik speel vaak platen op -6 pitch af.
Sample eigenlijk alleen materiaal voor '79 en redelijk onbekende groepen uit alle soorten genres.
Je kan ze vaak zo bewerken dat niemand meer hoort wat het origineel is!

Helemaal uit die emulator kan je mooie dingen halen.. heb zelf een EMAX1 rack en dat vind ik een heerlijk klinkende machine. weliswaar 12 bit maar ik kan me voorstellen dat hij soundwise niet ver van de emulator af ligt

Ik heb ook grondig naar de Emax gekeken, maar die hinkt altijd maar een beetje erachter wat betreft pads en choirs, Emax is een goed alternatief voor live gebruik vind ik, en beter voor hip hop. Maar ik heb echt machtige geluiden nodig gezien ik instrumentals wil gaan maken, die mogen niet saai zijn. :D

In de trend van dit, een muur van geluid!

Attachments

• Pad.mp3
    544,9 KB · Bekeken: 50
Emax I heeft analoge filters en zit idd niet ver van de EII af.
De EIII heeft een mooie Emu library met Pads en Strings :)

Hier trouwens een demo van de Emax I ( analoge filters )en de Emax II ( digitale filters )

Als je niet gaat loopen of drums gaat samplen is een Korg DSS-1 wellicht een goedkopere en wellicht betere optie.

Nog steeds gezocht :)

Status
Please reply by conversation.
Back