Waar kan ik een Prophet 12 testen? In welke winkel?

patrickdafunk

Ingeburgerd
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand van jullie weet in welke winkel in Nederland ik een Prophet 12 kan testen?
Ik heb gekeken in Keymusic, and nergens hebben ze hem staan in de winkel. Ook in andere muziek winkels hebben ze hem vaak niet. Iemand een idee waar hij er staat zodat ik hem uitgebreid kan testen?

Vriendelijk bedankt!!

-P

Kijk ook een beetje op de You tube filmpjes,heb je al een beetje een idee.Meestal over de klank.
Die demonstrators kennen hun muziekjes die ze keer op keer haarfijn spelen op een bepaalde sound.Maar een synth haarfijn uitleggen doet niemand meer.(hoe kan het ook anders tegenwoordig met zoveel synth's en softsynth's).

Je mag hem wel bij mij testen als je geen winkel kunt vinden. Ik heb hem overigens zonder te testen gekocht.

thanks voor jullie hulp! Ik heb hem inmiddels uitgebreid getest (wel bijna 2 uur lang bij bax). Wat een geweldige Synthesizer. Ik heb al de Prophet 08, maar denk er nu wel aan om deze aan te schaffen, hoewel ik dan nog wel even moet sparen...!

GOED IDEE! Veel mensen hebben hem naast de '08. Die kan je er gewoon bijhouden. Voor mij een van de beste synths van de laatste jaren, zeker met het nieuwe OS, al ben ik over de respons van het klavier minder te spreken (zie mijn geklaag hierover elders op dit forum).

Back