Reaktor 5 sale 99 euro tot 28 may 2014

Niet noodzakelijk (maar kan). Reaktor is wel vaker in de aanbieding voor 99 euro. Ik kocht 'm vorig jaar rond deze tijd voor die prijs, en toen kwam er geen update achteraan.

ik heb vorig jaar reaktor ook voor 99 gekocht en daarna komplete cross-grade voor 200. aanrader dit. NI naait je niet als je later naar komplete wil.

gezien reaktor al op 5.9 zit, verwacht ik na de sale Komplete 10 met oa. Reaktor 6

Hier dacht ik ook meteen aan. Aangezien er toch iets nieuws in Komplete 10 moet zitten en ze niet echt veel hebben buiten sample libraries vermoed ik ook dat het Reaktor 6 gaat worden.

Dit vind ik overigens goed nieuws. De meeste technologie van Native Instruments ontstaat aanvankelijk in reaktor (er zijn een aantal uitzonderingen) en krijgt daarna een eigen leven in een apart product of als reaktor player oplossing.

En dan nog, hoe duur zou een upgrade zijn ?

Upgrade van een oude versie van reaktor naar de huidige was voor deze aanbieding 99euro. Helaas is er geen aanbieding op de update en dat is wel een beetje het verhaal van NI. Bestaande gebruikers krijgen niet heel vaak dezelfde mate van voordeel als nieuwe gebruikers krijgen. De buit is al binnen zullen we maar denken. :)

Ik wacht weer effe op die mega aanbieding zodat ik van Komplete9 naar Komplete9Ultimate kan. Komplete10 zie ik dan wel weer. Hoe Komplete wil je het hebben weetjewel.
volgens mij word de komplete pakket om de 2 jaar vernieuwd.
Als je de normale komplete wou upgraden naar Ultimate, had je een aantal maanden geleden moeten zijn, want de update koste toen 260 euro

Voel me al helemaal thuis :D

6bed35e6-d3b6-4013-86cc-a2aaca3ecf88.png

Je kunt er echt heel gave dingen mee doen. (Zelf gecreëerde) samples erin of directe input en freaken maar. Met vaak heel dikke resultaten. Modulatie op de band splitter, twee delays per band, etc. Ben benieuwd of je ermee gaat werken :). Moet ook wel een beetje in je muziek passen natuurlijk.

Ik zat inderdaad al te pielen met instellingen :D Ook kijken of ik die losse banden makkelijk kan isoleren zodat ik ze kan opnemen.
Pffff, wat een stortvloed aan nieuw spul ineens. Zoveel leuke dingetjes gehoord al, en ook een hele berg kansloze TR 909 pogingen geluisterd.

Edit: nog meer bekende gezichten

d3177b6f-ec0d-47bb-9917-ca9b4cf7f766.png

Laatst gewijzigd:
Ik zat inderdaad al te pielen met instellingen :D Ook kijken of ik die losse banden makkelijk kan isoleren zodat ik ze kan opnemen.

Kwestie van het volume voor de andere drie banden gewoon dichtdraaien. Je kunt ze voor zover ik weet niet in 1 take los exporteren.

Back