• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Studer A80Vu MK4 24sporen 2" analog bandrecorder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Atlantis

Stalins' handlanger
Te koop: Studer A80Vu MK4 24 Sporen - 2 inch tape -analoge recording set.

Het apparaat verkeerd in goede conditie. Bij de koop horen een afstandsbediening, een klapper met uitgebreide, originele handleiding ( ook voor reparatieschema's e.d.) en diverse speciale, bij het apparaat behorende kabels.

Prijs: vanaf €12.500,-

Origineel geplaatst door Niels
Een vermogen zeg. Is dat altijd zo duur, echt goede taperecorders ? :erm:

Yep.....tis 2 inch tape he.....professioneel analoog studio-apparaat. (K wil niet weten wat die dingen destijds nieuw gingen kosten......waarschijnlijk wel rond de ton ofzo........)

Origineel geplaatst door Niels
Een vermogen zeg. Is dat altijd zo duur, echt goede taperecorders ? :erm:

24 sporen he!

... en Studer!

Je kan ook voor Otari gaan, die zijn doorgaans wat goedkoper maar dit blijft toch de shit!

MCI 24 track /2"

MCI 24 track /2"

Ik heb nog een MCI 24 track / 2" met remote en autolocator.
Slechts 600 uur gedraaid en dus nagenoeg splinternieuw.
Voor 5000 euro is het de jouwe, maar je moet hem zelf ophalen.
Dat noem ik nog eens een realistische prijs.

Oke ......

Oke ......

De prijs voor de Studer is misschien ietsjes aan de hoge kant.....11.000 moet ook nog wel kunnen( Bij deze dus: €11.000). De STARTPRIJS op ebay ( van de genoemde link) is 9.000 euro, da's daar dus het MINIMUM wat je moet bieden. Het minste wat deze machine moet opbrengen is voor mij dan ook 10.000 euro. De vraagprijs is logischerwijs iets meer!

Verder heb ik andere 24 track studers op Ebay.com met startprijzen van 12 en één zelfs 19.000 euro gezien. Dat er andere 24 track 2" bandrecorders van andere merken zijn, die goedkoper zijn......... tjah........da's op dit moment natuurlijk niet mijn business: ik probeer dit ding slechts te verkopen - aan wie dan ook!;)

Dus: Studer A80Vu MK4 24track 2" + alle toebehoren: €11.000:okdan:

er staat bij:

sofort kaufen
EUR 9.250,00

8~

Je kan en mag natuurlijk zo veel vragen als je wil. Als het een realistiche prijs is zul je der wel (ooit) vanaf geraken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back