DVD te gebruiken als CD??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Hoi,

Misschien een stomme vraag van me, maar kun je een DVD schijf ook gebruiken als normale CD schijf. Ik ga voor familieleden mijn nieuwe Favourites album uitbrengen op CD, maar de nummers op beide CD's zijn langer dan 90 minuten, dus is deze vraag dus bij deze!

:doei:

erm... je kan nutuulk geen DVD afspelen in een normale CD speler...
het formaat kan je verder ook niet downgraden zoals bijv met een HD flop naar DD door een stickertje op het ene gaatje te plakken :D
of bedoel je eigenlijk gewoon of het mogelijk is om alleen ende slechts muziek op een DVD te zetten?

als de familieleden een DVD speler hebben bij de TV set die ook zit aangesloten op de stereo toren set dinges dan is er nutuulk verder geen probleem...

pcies, maar misschien dat ome P dacht dat een DVD alleen te gebruiken is voor video wellicht...
zo te horen heeft 'ie dus meer dan 74 minuten aan muziek en wil 'ie er geen 2 CD's van maken maar dus 1 DVD...

Ja, ik had gehoopt dat ik alles op een DVD kon zetten en deze dan kon omtoveren voor een cd-speler. Nou ja, dan moet ik maar even bekijken of ik wellicht wat nummers eraf kan laten.

In ieder geval dank voor jullie moeite.:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back