Demotrack voor Spire soundbank... als je van Big Room houdt

Oxy-Yan

Action
Gisteren is mijn nieuwe soundbank voor Revealsound Spire, gericht op producers van EDM/Big Room House uitgebracht.
Check hier de demo!!

meer info:

jij moet naast preset packs gewoon lekker gaan ghost producen, hoor hier gewoon een complete Beatport Top 100 voorbijkomen. goed gedaan hoor, succes met de verkoop!

toch vind ik het wel duur om 40 euro te betalen voor presets van een synth die 139 euro kost...
Sja, dat kun je vinden. Maar voor een hoop mensen, die het knoppendraaien niet beheersen, is het wel degelijk waard. Gratis is het niet, dat klopt, maar er zit dan ook veel werk in.
De meegeleverde basis-presets klinken namelijk nogal achterhaald, vind ik.

Mag ik nog even roeptoeteren dat ik de verkoop-site best wel butt vind?

Wat is het belangrijkste op de pagina?

1. Beluister audio
2. Download

En naar beiden moet ik zoeken! Hoe moeilijk kan het zijn? Beluister de demo en een dikke knop: download nu.

De demo klinkt overigens dik, hoewel ik het jammer vind dat het wat veel na-apen is. De Showtek-lead is vet, maar die wordt dus al gebruikt door Showtek, Ik snap het wel, maar uniek is toch leuker.

@SunnyS
Is inderdaad geen gekke vraag, maar dat hou ik voor mezelf. Evenals sales aantallen.

Beluister de demo en een dikke knop: download nu.
Mee eens. Er wordt ook aan een nieuwe site gewerkt!

Overigens:
Gisteren is Big Room Essentials Volume 2 uitgekomen :mega:
https://soundcloud.com/freshlysqueezedsamples/spire-big-room-essentials-volume-2
zie ook: FreshlySqueezedSamples

Vette demo weer zeg!
is toch wel weer een mooie pisstake naar de huidige beatport "edm/progressive" top 100 :D
ik zou de midis er bij gaan verkopen, die verkopen minimaal denk k net zo goed als de sounds zelf.

Goed gedaan!

Heel erg nice gedaan, zowel sounddesign als de demo. Hoe lang doe je nou over een zo'n soundbank?
Lastig te zeggen, het gaat veelal tussen mijn andere projecten door. Per sound ben ik gemiddeld een half uur tot een uur aan het tweaken. Sommige sounds zijn meteen "raak" en anderen verdwijnen in de prullenbak of veranderen van Leadsound plotseling in een FX :-)
Uiteindelijk wil ik evenwichtige bank afleveren waarin het hele spectrum zoveelmogelijk belicht wordt. (Dus donkere en heldere bassen / leads / plucks / chord-organs / pads en FX) En als aanvulling op de vorige serie.

vette demos hoor, en goeie sounds ook!

Wat ik me afvraag, krijg je geen vragen van klanten over hoe je de eind sound zo krijgt? Want de demos die je maakt klinken nogal nabewerkt kwa punch wat top is voor het eind resultaat maar ik kan me voorstellen dat mensen dan ook die power uit de vst sounds verwachten.

Wat ik me afvraag, krijg je geen vragen van klanten over hoe je de eind sound zo krijgt? Want de demos die je maakt klinken nogal nabewerkt kwa punch wat top is voor het eind resultaat maar ik kan me voorstellen dat mensen dan ook die power uit de vst sounds verwachten.
Het enige wat ik gebruikt heb is (sidechain)Compressor, multiband en limiter. (Allemaal uit de bundel van Waves audio)
Maar eigenlijk Spire klinkt op zichzelf al enorm krachtig, zolang de mix balance met de overige tracks goed is.

Back