Schudde in de Kudde - Leipe Wesens

jayoverdose

Ouwe rot
Track 2 van het trippel platina zesdubbel-album, Geniale Repetitie.

Attachments

• Schudde in de Kudde Final.mp3
    7,9 MB · Bekeken: 71
Bakken met zweet gutsend uit z'n reet. Geweldig dit. :D

Interessante invalshoek. :P
Maar de vorige was beter te verstaan.

Interessante invalshoek. :P
Maar de vorige was beter te verstaan.

mja, ik ga er nog een keer aan zitten, misschien nog wat dikkere stemmen op schudde in de kudde plakken.

Hij lijkt op m'n moeder, hij is vast een schapenhoeder?? :dubbel:

Schudde in de kudde is voor mij ook niet te verstaan ('t is dat de track zo heet).
Verder klinkt het een beetje alsof het met een interne laptop microfoon is opgenomen..

Wel een grappige track :)

Qua wat?
Ga m nog wel nog een keer mixen, dat wel dan wel weer.

Drums in het begin klinken cool, maar als de vocalen eroverheen komen valt de rest weg. Ik zou hier goed naar de frequenties kijken van je diversen sporen en proberen de hoofd frequentie van het één een beetje weg te draaien met EQ uit andere sporen.
Ook de mix van de vocalen vind ik niet goed klinken.

Drums in het begin klinken cool, maar als de vocalen eroverheen komen valt de rest weg. Ik zou hier goed naar de frequenties kijken van je diversen sporen en proberen de hoofd frequentie van het één een beetje weg te draaien met EQ uit andere sporen.
Ook de mix van de vocalen vind ik niet goed klinken.

mee eens, ga er ook zeker nog aan zitten.

Dit zou zo op de nieuwe plaat van de huilende rappers kunnen! :biertje:

kende ze niet maar vind ze best goed dus ik zie dit als een compliment.
beetje dezelfde insteek misschien ook, plezier in 't maken is nummer een, en daarbij mogen alle regeltjes overboord.

De comment vd huilende rappers is een ENORM compliment.
Veel beter / origineler / gekker / vetter dan hun is er niet.

Aparte track, dat is al wel een plus waard enzo. De bass <80hz is wel ietwat overdreven though :D Moest mn sub even snel wegdraaien.. :)

Wel creatief gedaan, doet idd hier en daar wat aan de Huilende Rappers denken. Qua productiekwaliteit is het wel een paar tredes lager.

"Geniale repetitie" is wel een mooie vondst, overigens. ;-)

Back