Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Daftmax
Heb een aantal Synclavier samples en daar zit dus ook het geluid tussen waar Beat It mee begint.
Origineel geplaatst door Lacrosse
Als ik me niet vergis hebben de heren van Toto een grote rol gespeeld bij dit album. [/B][/QUOTE]
Volgens my alleen Steve Lukather voor de gitaar solo's . Trouwens ook op BAD.
Origineel geplaatst door FuzzyStone
Ik dacht dat de gitaarpartijen op BAD door zo'n blonde chick werden gedaan...mmmm was ze er zeker alleen om de
clip(s) op te leuken.........
Zij was alleen een lekker wijf gimmick voor de video en de optredens.Origineel geplaatst door FuzzyStone
Ik dacht dat de gitaarpartijen op BAD door zo'n blonde chick werden gedaan...mmmm was ze er zeker alleen om de
clip(s) op te leuken.........
Origineel geplaatst door Exzit
Zij was alleen een lekker wijf gimmick voor de video en de optredens.
Net zoals Candy Dulfer bij Prince.
De echte sax opnamen waren toch echt van George Clinton en niet van Candy.
Zij was alleen een lekker wijf gimmick voor de video en de optredens.
Net zoals Candy Dulfer bij Prince.
De echte sax opnamen waren toch echt van George Clinton en niet van Candy.
Indedaad vergis ik me de solo van BAD is door van Halen. Steve Lukather speelt op Thriler ergens mee.
Volgens my alleen Steve Lukather voor de gitaar solo's . Trouwens ook op BAD.
Origineel geplaatst door mono-poly
Volgens mij is het bij prince wel door candy ingespeeld hoor
Dr prince was zo overtuigd via een omweg toen candy in zijn voorprogramma speeld
Dat hij haar meteen naar mineapolis uitnodige per vliegtuig als ik me niet vergis
Jennifer Batten of hoe heette die ook al weer
Origineel geplaatst door shappy1010
Neehoor, David Paich (toetsen) Jeff & Mike Porcaro (Bass + drums). Er word wel vaker op de radio enzo het grapje gemaakt dat Thriller door Toto is gemaakt ipv. door Jackson. .
Volgens mij is het toch meer een Quincy jones product toch die allen wat toto studio muzikanten heeft in gehuurd?
Maar als toto fan herken ik wel een bepaalde sound hier en daar op het album.Origineel geplaatst door Heli
PS, volgens mij speelt George Clinton geen sax....

....INDERDAAD !!! Digitaal heeft no way dezelfde warmte, diepte, enz. Het blijft iets ongedefinieerd wazigs hebben, dat digitaal. Luister bijvoorbeeld maar eens naar het oude werk van de Chemical Bros en dan naar "Star Guitar" ...BWAAH !!!! die mix zit helemaal volgepropt, en alles is zo 1-dimensionaal als maar kan.