Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Tron
okay klinkt grappig maar voor d&B is ie te kort de beat is te vlak de bass is niet door merg en been (best jammer want de bas lijn zou best iets kunnen worden), op zet (intro) was best grappig hij slammed er lekker in... dus voor d&B moet je nog ff sleutelen o en je beat voelt te cionstand laat is een beetje at randome wat gaten vallen in die break beat( zo noem ik het maar want hij breakt niet echt) van je...
Peez Tron
Ps. het nummer heeft potentie >:|

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
In het begin dacht ik...sja...
Origineel geplaatst door isnieZot
ja ik weet ook wel dat het geen "echte" d&b is. wou ff iets anders doen dan de hele tijd idm
te maken. was een soort van tussendoortje....waar ik wel van genoten heb trouwens![]()
langer ga ik hem niet maken...misschien een klein beetje dan. maar kga nog wat aan de sound
sleutelen. dus als je weet HOE ik die bass door merg en been moet laten gaan dan mag het
mij altijd zeggen.
greets isnieZot
Origineel geplaatst door Kokos
is wel een beetje gezeur over die bas.
ik vind die bas eigenlijk wel gaaf. ik wordt verder helemaal gek van die track, maar hij is wel tof. Geinig dat de techno/whatever elementen ook in deze stijl overeind blijven.Waarom? Het is ISNIEZOT-muziek
Kritiek leveren omdat de bas niet D&B zou zijn, en daarom fout ("jammer eigenlijk", klinkt ook wel een beetje patronizing)vinnik een beetje hokjesgeest.
"niet lang genoeg, niet diep genoeg.......
En dan zeggen dat het potentie heeft.
Vooral doorgaan, meneer de briljante herrieschopper.
sorry hoor.
Kokos
Groetjes Isniezot!

Origineel geplaatst door Tron
is koel... pm me maar of je kan me altijd ff mailen