flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Dit dingetje begon met een basslijn microtonal of vals hoe je het noemen wilt, Arturia CS80 door ampsim gespeelt via de Osmose.
Nu vind ik de drums en bas fijn samen maar met de gitaar samen is er iets wat ik niet lekker vind....
Industrial sound komt uit de Prologue en een Volca Modular door een Korg stage echo en Fender Princeton reverb II.
De drums zijn op een akoestische kit gespeeld en de snare is een 10 Euro aliexpress snare.
Kwa timing en groove ... tja moeilijk..... ik wou dat ik Yussuf Dayes was.
Het stuk is in Phrygian en heb er lekker met gitaar exotische en jazzy achtige solo's bij gespeelt.
Drums timing soms mha... en de basslijn werkt niet echt met akoestische gitaar.
Is verder dus een ruw ding.
Nu vind ik de drums en bas fijn samen maar met de gitaar samen is er iets wat ik niet lekker vind....
Industrial sound komt uit de Prologue en een Volca Modular door een Korg stage echo en Fender Princeton reverb II.
De drums zijn op een akoestische kit gespeeld en de snare is een 10 Euro aliexpress snare.
Kwa timing en groove ... tja moeilijk..... ik wou dat ik Yussuf Dayes was.
Het stuk is in Phrygian en heb er lekker met gitaar exotische en jazzy achtige solo's bij gespeelt.
Drums timing soms mha... en de basslijn werkt niet echt met akoestische gitaar.
Is verder dus een ruw ding.

... Hm, meest haalbare voor mij zou een elektronisch drumstel zijn (ivm buren) en dan koppelen met XLN AD2 of zo. Wie weet ooit...