[Prime] uit de oude doos: serious sound part I & II

het eerste trackje van serious sounds vind ik dus echt wel iets hebben
zit mooi in elkaar,
lekker gebruik gemaakt van panning effect met een hihat dacht ik.
hier en daar beetje oldskool, maar zal liggen aan het bouwjaar denk ik ;)

coole track. dit moest je uitgebracht hebben vind ik...

peace

cloudy

je hebt een fan inderdaad

:D

voor de tweede track:
de intro is best origineel. niets laat ineens die hevige bassen vermoeden.
het "piano-melodietje" doet me wel weer wat oldskool aan (jah, het komt bij mij zo over)
maar zit wel leuk in elkaar.
aah, nu weet ik het, hier en daar vind ik het lijken op dingen van the prodigy uit de jaren 1994.

maar ook deze track zit weer zeer leuk in elkaar. het doet me terug zin krijgen om
te beginnen "tracken" en mijn idee om hardware te kopen links te laten liggen :D :D

anyway,
nog xmmetjes, nog nog! ;)

greetz

cloudy (de groepie)

je hebt er eentje nog niet beantwoord :D

whizzle whizzle

misschien dat ander forum lid Cheimoon ons nog wil laten delen met zijn XM creaties :D

*ahum*

Het Legbatterij-ei (voor de ingewijden) is jaren geleden opgepeuzeld wat mij betreft; ik hoop binnenkort tijd te vinden om eens iets serieus te maken met m'n hardware, maar m'n oude xm's gaan recyclen is volgens mij zelfs historisch niet interessant (als ik over 10 jaar wereldberoemd ben zijn ze goud waard natuurlijk, maar da's iets anders... :D ); sowieso klinken en zijn de meesten echt verschirkkelijk slecht (butsamples + jeugdige onkunde), dus schaamschaamschaam laat maar...

Sowieso vind ik al die FT2-zut nu bijzonder gedateerd klinken (die butsamples weer), ook al kun je dan nog de goede intentie uit het nummer halen natuurlijk (als die erin zat...). Hoe kom je trouwens aan al die schit-te-ren-de samples DJD? :duivels:

niet mijn steil maar zou wel is wat b-kick samples van je willen hebben :P

Peez Tron

lol, die schit-ter-rende samples had ik gewoon van jullie destijds cheimoon,

heb ze nog wel allemaal,

zal ze een keer allemaal uploaden naar een FTP en dan doorverwijzen :D

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
lol, die schit-ter-rende samples had ik gewoon van jullie destijds cheimoon
Dat weet ik, dat was ironisch bedoeld... 8)

(heb ze ook nog trouwens, maar ja, dat is meer nostalgie...)

ik ben opzoek naar nostalgische en vieze samples... dus als jullie me mischien kunnen helpen??? kijk ik maak ze ook zelf maar soms hoor je er een paar tussen zitten die het net hebben, dat geluidje waar je dan net niet op komt enzo

Hum, ik heb geprobeerd m'n samples-verzameling (zo'n 2,5 mb gezipt) online te zetten, maar dat werkt even niet; kzal het morgen nog eens proberen (of doe jij dat ook DJD? Gewoon alles zippen en uploaden lijkt mij het snelst en compleetst).

Heb je trouwens wel Fast Tracker 2 of zoiets? Al mijn samples zijn .smp en ik weet niet of er veel andere programma's zijn die daar iets mee kunnen (als je een XM-bewerker hebt kun je samples ook uit de tracks rippen trouwens).

o de samples worden het probleem niet hoor :D en ik heb geen xm bewerker... mischien wel weer eens leuk om een pc in te richten met de good old fast tracker... heb er veel plezier aan gehad :P

maar thx maat pm me ff als je een deeltje online heb

Peez Tron

ik zie dat ook wel zitten om te prutsen met die samples ;)
een aantal kan ik uit de tracks halen omdat ik die xm'etjes afspeelde met madtracker...

greetz

cloudy

mad tracker wat is da??? heb je een link voor me
klinkt goedkoop :P

Hèhè, daar is-ie dan. Eindelijk gewoon webspace vrijgekregen (en sowieso druk gehad trouwens). Mijn verzameling samples is dus hier te vinden. [edit: mooi niet dus, want om de één of andere reden vraagt-ie om een password; dat is helemaal niet ingesteld stelletje halfwits bij HCCNet!]

Let wel: het is niet echt bijzonder. Sommige bassdrums boeien misschien nog wel, voor de rest is het erg veel grote tot zeer grote prut, maar aangezien ik niet weet wie wat kan gebruiken heb ik gewoon alles maar online gezet, dan vergeet ik in ieder geval niets. Ik heb er ook een tracker bijgezet; bij mij doet-ie het niet meer (vroeger wel...), maar misschien ligt dat aan m'n computer. Anders is er wel een andere in freeware te vinden op internet. In ieder geval kun je daarmee .smp-files lezen en saven als .wav. Je kunt er ook DJD's xm-etjes mee spelen en samples rippen voor zover ze niet in mijn verzameling zitten.

Laat even weten of je het hebt, want dan kan ik de file weghalen (zoveel webspace heb ik helaas niet).

Laatst gewijzigd:
eum... linkje wil bij mij precies niet werken...
ik hoop dat dat aan mij ligt...

:o:

[edit] het ligt dus niet aan mij: vuurmuur gezakt en gaat nog niet [/edit]

Inderdaad Cloudman; ik heb m'n post dus ook maar aangepast.

Okee, poging twee, kijken of het nu wel lukt: daar gaat-ie dan.

Bij mij lukt het zo, maar ik weet niet of het iets uitmaakt...

werkt ook niet als we geen wacht woord hebben :(

Peez Tron

AARGH!

En er is helemaal geen wachtwoord ingesteld bij mijn weten!

Nou ja, kheb nou geen tijd meer; I'll get back 2 u letur. Sorry!

Back