Hele studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Is het een "ze" ?

Ehm nee.. Een korte search levert een profile op een meneer.

<wijziging>Zeker niet mijn bedoeling om hier een stalk forum van te maken. daarom gedetailleerdere beschrijving verwijderd</wijziging>

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Sly Dog
Is dit een synth- of een stalk-forum!?

in iedergeval geen bassie en adriaan forum. 8o)

Nee tuurlijk geen stalk forum, vage bedoeling dus checken.

Jeetje, ik zat net op die Plokta-link te kijken en ik blijk dus die man van wie de studio was te hebben gekend. Ik had al twee maanden geleden gehoord dat hij dood was, maar het is toch gek om via dit forum op een grote boedelverkoop op marktplaats.nl te komen, allerlei speculaties over de verkoper en zijn partner te lezen en er dan achter te komen dat het gaat om iemand die je een jaar of tien geleden regelmatig her en der tegenkwam. Ik wist dat hij met muziek bezig was, maar ik heb op wat muziek die hij voor een bedrijfsfilm had gemaakt eigenlijk nooit wat van zijn muziek gehoord. (Dat van die bedrijfsfilms deed hij ook niet zo lang, de muziek was naar verluid te freakerig voor klanten....) Zelf kende ik hem alleen als schrijver...

Vreemde, kleine wereld :erm:

Laatst gewijzigd:
kleine negatieve update van mijn kant

kleine negatieve update van mijn kant

Helaas, helaas,

Ik had met hem een zo goed als vaste afspraak lopen over het Roland systeem en toch heeft hij de spullen verkocht aan iemand anders zonder ook maar de moeite te nemen om mij op zijn minst hierover in te lichten.

Wat mij betreft dus iemand die NIET te vertrouwen is.... :r

Had ongezien een bod gedaan op de tb303+tr606 voor 500 euro maar ze bleek ze al verkocht te hebben voor 700. Als ze in goede conditie verkeren is dat ook zeker een koopje, damn :)

gr. Mario

Zo zie je maar: hij vertelde (via mail) mij dat hij die TB en TR voor 500 euro had verkocht....

Naar mijn iedee zat ze een beetje op hete kolen div betaalde advertentie,s ze wist de marktwaarde en dan toch voor een stuk goed koper weg doen.

Sick....vond het al zo bizar dat alles meteen na het overlijden de deur uit moest....

Origineel geplaatst door cyble
Damn vage shit; dadelijk zou er misschien nog kans bestaan dat justitie de verkochte spullen in beslag wilt nemen ook :confused:

Nee, dat is niet zo, lees nu eens zelf wat je schrijft.

justitie de VERKOCHTE spullen in beslag neemt.

Origineel geplaatst door Mostatic
Nee, dat is niet zo, lees nu eens zelf wat je schrijft.

justitie de VERKOCHTE spullen in beslag neemt.

HAHAHA...

en aan de andere kant, mijn maag draaide zich al om toen ik die advertentie eerder las, zie mijn vorige post in dit draadje...:r

In- en in triest dit....ik kan me zo voorstellen dat als je spullen van die persoon gekocht zou hebben er achteraf niet zo lekker mee zou werken, als je dit allemaal weet. Persoonlijk betaal ik dan liever wat meer voor mijn synths :r

Waaaat...??? SICK dit zeg. Ik vond het zowieso allemaal maar vaag maar dit slaat helemaal nergens meer op.

:r :r :r in het kwadraat

Gadverdamme!!!

Rillingen door mijn lijf!!
Je zou je gear maar bij die vent hebben opgehaald...:r

Origineel geplaatst door Vl1
HAHAHA...

en aan de andere kant, mijn maag draaide zich al om toen ik die advertentie eerder las, zie mijn vorige post in dit draadje...:r

Edit: mensen die vaker moeite hebben met cynisme herkennen, laat staan waarderen, svp niet doorlezen:

Ja blijkbaar heb jij er moeite mee dat mensen zo hun perverse hobbies hebben. Ik geloof dat één op de tien of twintig mensen homo is, dus dat betekent bij tien transacties waarbij jij betrokken bent, zeker in de creatieve hoek :D, er gemiddeld een stuk studioapparatuur wat je koopt befoezeld is door zo'n 'vieze nicht', danwel aan verkocht hebt. Oh, en dan de perverse hetero's nog niet meegerekend, waar ik niet bij hoor natuurlijk :engel:, althans bij die perverse ;)

Dus wie weet loop je wel wat geks op van je apparatuur.....of op de WC-bril op je werk.....of bij de bushalte.....als je iemand een hand geeft.....stel dat de postbode pervers is......

Eigenlijk kun je er ook maar beter niet bij staan hoeveel perverse mensen je passeert of aan bepaalde spullen hebben gezeten waar jij aan zit, voor je het weet durf je je huis niet uit, totdat je ontdekt dat de bouwvakkers die het gebouwd hebben ook wel eens perverse neigingen hadden :D

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back