Hele studio

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door bikkel

[...]
een stuk studioapparatuur wat je koopt befoezeld is door zo'n 'vieze nicht'
[...]

Er schijnen ook schone te bestaan :kont:

Bericht door een moderator:
Heren, laten we het een beetje beschaafd houden...

Origineel geplaatst door bikkel
Dus wie weet loop je wel wat geks op van je apparatuur.....of op de WC-bril op je werk.....of bij de bushalte.....als je iemand een hand geeft.....stel dat de postbode pervers is......
/B]

...ik zou ook niet zo gauw een Acces Virus 2e hands kopen :D

Origineel geplaatst door Slipperman
alle advertenties zijn verwijderd?

Slip, you spuit 11 you, kijk even naar de datum van de posts.
Dit is een stokouwe thread die omhoog is gekicked vanwege nieuwe 'ontwikkelingen'.

Je zou maar bij die kerel langs geweest zijn om wat gear te kopen. Aardig bizar. Tiel is hier 15 min vandaan ik zou er zo naar toe gegaan zijn als ik toen geld had voor die spullen. :frons: :erm:

Lees 'ns wat...

Lees 'ns wat...

...jij schrijft. Ingeval van bijvoorbeeld heling zal justitie ook verkochte spullen in beslag nemen. Het is een ander verhaal dat ze d'r een zware kluif aan zullen hebben om die spullen op te sporen.
Maaaaarrrr, hebben ze ze eenmaal gevonden...tja...ajuu parapluu.

Origineel geplaatst door Mostatic
Nee, dat is niet zo, lees nu eens zelf wat je schrijft.

justitie de VERKOCHTE spullen in beslag neemt.

Re: Lees 'ns wat...

Re: Lees 'ns wat...

Origineel geplaatst door pjeut
...jij schrijft. Ingeval van bijvoorbeeld heling zal justitie ook verkochte spullen in beslag nemen. Het is een ander verhaal dat ze d'r een zware kluif aan zullen hebben om die spullen op te sporen.
Maaaaarrrr, hebben ze ze eenmaal gevonden...tja...ajuu parapluu.

Nee, want het is geen heling.
Kijk, als het een motief was geweest om hem te vermoorde VANWEGE die spullen, ja dan misschien wel, en dan bepaald justitie nog of dat dit relevant is.
Justitie interreseert het geen zak dat ie de spullen heeft verkocht. En dan nog, zie jij iemand ooit nog terug waar jij iets aan verkocht hebt? Heb jij zijn adres? Nee dacht het niet!

Bericht door een moderator:
Zo, en met bovenstaande genuanceerde opmerking sluit ik deze thread.
Ik heb de afgelopen pagina niets meer gezien dat synthgerelateerd was, en ik vind de algemene teneur verder maar weinig opbeurend.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back