SEM clone diy?

De CA3080 is ook bij nederlandse webshops te krijgen:

Hajé electronics (hier hebben ze ook nog de ouderwetse ronde metalen)
Kent electronics
Grootaers electronica

Ik heb er toevallig net een paar besteld.

Laatst gewijzigd:
Oeps! Streep die laatste maar door. =( Ik heb kennelijk de laatste 2 CA3080's bij Grootaers electronica weggekaapt. Ik wilde er 4 maar ze hadden er nog maar 2. :verkoght:

Het geeft toch wel aan dat de voorraden langzaam opraken...:(

ja, dat is iig het schema dat ik ook heb, en dat ik nog in een pcb design om moet zetten...

nog geen tijd voor gehad om een eerste stap te zetten :D

ik heb hier nog een originele oude sem liggen, zal ik de banen eens overtekenen dan heb je 'm helemaal!
wil er ook wel een aantal maken.

Is die PCB niet dual layer ? Ik zat laatst foto's van Sem pcbs te bekijken, maar die lijken dual layer te zijn, of zit ik er nu naast?

Hoe dan ook, ik ben ook zeer geïnteresseerd! :okdan:

Heb iig maar even 50 stuks ca3080's gekocht... dan heb ik dat maar vast :D

ik wil het net als het origineel doen, maar dan kleiner...
2pcb's boven elkaar... met 1 voor de pots/switchs

uiteindelijk in een houten kast ofzo... even kijken of ik mijn schoonoom wat kan laten maken...
maar wil wel voor de 4voice gaan of wellicht de 8voice... uiteindelijk

Hmm,

Klinkt interessant, ik heb ook wel interesse in een pcb setje of 4 :P

print is erg groot om achter een eurorack module te plaatsen, en een aparte voeding zal dan wel nodig zijn.

wel zal ik de condensatorafstanden aanpasbaar maken want er zitten oude types op en die zijn groter dan wat je nu vind. mogelijk ook preciesietrimmers want nu zitten er gewone vlakke op.

voor de rest teken ik 'm 1 op 1, banen zullen wel niet zo sierlijk zijn want dit is nog een handgetekend kunstwerkje en ik ga ze tekenen met sprint lay-out dat laat toe om bovenop een foto (van de bestaande print) te layouten

Back